Re: Tablet (większy) z dobrym UI.

Piotr Rezmer

ToMasz pisze:

> ciężko będziesz miał. 10 cali - dostaniesz. ale responsywność zmniejsza
> android 4, który jest obowiązującym w dzisiejszych czasach. pytanie co
> jest zadowalającym poziomem. Windows mobile widziałeś? Każdy tablet w
> porównaniu z WM jest bardziej responsywny.
Dla mnie drugim biegunem responsywności (czyli przykładem słabizny) jest
telefon samsung wave 5330. Po naciśnięciu przycisku odbierz, mijają
chyba z dwie sekundy zanim nastąpi zestawienie połączenia, przez co
muszę powtarzać przywitanie :)

> Za 3-4 stówy dostaneisz coś co dobre nie jest, ale robi to do czego
> zostało stworzone. potem jest... brak sprzętu potem zaczynają się drogie
> produkty marnych firm i mocne używki tych bardziej znanych. Napisz ile
> chcesz na tableta wydać.

Myślę, że góra 1500-1600zł. Nie spodziewam się że można wyprodukować
dobre urządzenie za 399zł :). Nie zależy mi na dopinaniu np. klawiatury
(jak to jest w Asusie transformerze), dla mnie najważniejszy jest
interfejs dotykowy. Chyba że pojawią się na rynku tablety sterowane
wzrokiem lub jakieś inne manipulatory.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

atman

Proponuje rozwazyc ten tablet:
http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=onda+v972&catId=0&manual=y

Cena mocno umiarkowana, a osiagi ponoc bija na glowe tegre3, do tego
Retina...
Pewnym mankamentem ktory powstrzmuje mnie przed kupnem tego cuda jest
brak niezalezych testow, ale to jak sadze sie wkrotce zmieni.

pzdr

Gman

J.F.

Dnia Mon, 24 Dec 2012 02:17:44 +0100, atman napisaďż˝(a):
> Proponuje rozwazyc ten tablet:
> http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=onda+v972&catId=0&manual=y
> Cena mocno umiarkowana, a osiagi ponoc bija na glowe tegre3, do tego
> Retina...

I ta Retina taka dobra ?

mam notebooka z rozdzielczoscia HD ... literki trzeba powiekszac, ale wtedy
napisy w jednym g* programie nie mieszcza sie w wyznaczonych miejscach,
przeskalowac sie nie da ... i potrzebna lupa albo dobry wzrok.

Niestety - rozdzielczosc powinna byc dopasowana do wielkosci ekranu, albo
trzeba poczekac az wszyscy zaczna sie dopasowywac.

J.

atm

Mam notebooka 17" 1920x1200 i nie doswiadczam najmniejszego problemu z
rozdzielczoscia. Po zainstalowaniu systemu skaluje czcionki w Panelu
sterowania i wszystko pieknie dziala.
Z ta nadmiarowa rozdzielczoscia tez nie jest tak, ze para idzie w
gwizdek. Jest spora roznica w odbiorze ostrosci ekranu miedzy 17" a 24"
we wspomnianej rozdz 1920x1200 - pierwszy jest sporo ostrzejszy z
typowej uzytkowej odleglosci pracy.

J.F.

Dnia Mon, 24 Dec 2012 11:27:29 +0100, atm napisaďż˝(a):

> Mam notebooka 17" 1920x1200 i nie doswiadczam najmniejszego problemu z
> rozdzielczoscia. Po zainstalowaniu systemu skaluje czcionki w Panelu
> sterowania i wszystko pieknie dziala.

Przegladarka dziala. Word i Excel dzialaja.
A inne programy maja zaszyte ze np ta kreska jest na 800-tnym pikselu i
inaczej sie nie da..

> [...]
> gwizdek. Jest spora roznica w odbiorze ostrosci ekranu miedzy 17" a 24"
> we wspomnianej rozdz 1920x1200 - pierwszy jest sporo ostrzejszy z

A nie masz jakis cudow, skalowanie, czy Clear Type ?

J.

atm

On 2012-12-24 11:47, J.F. wrote:
> Dnia Mon, 24 Dec 2012 11:27:29 +0100, atm napisaďż˝(a):

> Przegladarka dziala. Word i Excel dzialaja.
> A inne programy maja zaszyte ze np ta kreska jest na 800-tnym pikselu i
> inaczej sie nie da..

Bez problemu dziala tez Photoshop, Corel, 3dsmax, AutoCAD, VirtualDub,
OziExplorer i wiele wiele innych. Prawde powiedziawszy nie spotkalem sie
z takim, ktory przysporzylby mi jakichs problemow choc nie twierdze, iz
takich nie ma.

> A nie masz jakis cudow, skalowanie, czy Clear Type ?

Cleartype wlaczone na obu ekranach. Na laptopie wszelkie delikatne
elementy na ekranie sa slicznie oddane natomiast na wiekszym monitorze
czuc juz siatke pikseli, ktora juz spokojnie dostrzegam z 40cm. Z
wiekszej odleglosci zas czuc roznice w precyzji rysowania elementow.