Windows Mobile i zestaw HCB 700

Rafal

Witam,

mam takie pytanie

czym się rożni protokół synchronizacji danych (profil bluetooth)
w windows Mobile a tym uzywanym w Sony Erricsonach?

mam taki problem ze w samochodzie mam jakieś urządzonko głośnomówiące
z SE HCB-700 (brak danych na stronie producenta) i o ile po
podlaczeniu się telefonem SE (K..) ksiązka adresowa dziala, o tyle jak
się podepnę pod niego HTC z WM6 to nie mam dostepu do ksiazki
adresowej... (brak dostepu)

Rf

Jakub Danecki

Rafal wrote:
> czym się rożni protokół synchronizacji danych (profil bluetooth)
> w windows Mobile a tym uzywanym w Sony Erricsonach?

Niczym.

> [...]
> ile po podlaczeniu się telefonem SE (K..) ksiązka adresowa dziala, o
> tyle jak się podepnę pod niego HTC z WM6 to nie mam dostepu do ksiazki

Po prostu HCB wymaga profilu dostepu do książki telefonicznej,
którego akurat SE ma, a twój ten konkrletny WM nie ma. Jak podasz
więcej szczegółów - telefon jaki, jaki PDA z WM, jaki rom na nim jest
teraz - to być może problem udałoby się rozwiązać. Ja mam podobny
problem z sychronizacją ksiązki telefonicznej N900 z fabrycznym
zestawem GSMII w Octavii. W tym przypadku brakowało obsługi profilu
PBAP.

Jakub

Rafal

> [...]
> problem z sychronizacją ksiązki telefonicznej N900 z fabrycznym
> zestawem GSMII w Octavii. W tym przypadku brakowało obsługi profilu

tylko ze z Parrotem CK-3100 nie miałem problemu z tą komórką a z HCB
nie działa

telefonik to HTC Diamond (Compact IV) ROM: 2.03.456.2 PLK, WM 6.1 Prof

Rafal