WinCE - Jakie narzędzia?

kazc1

Witam

Z uporem od kilkunastu dni próbuję napisać coś prostego na urządzenia z WinCE
(4.2 i 5.0)
z urzyciem darmowych środowisk.
Póki co testowałem Lazarusa - jednak kod wychodzi troszkę duży a na dodatek
mało stabilny.
Doradzano mi VC# Express - jednak tu znaleźć informacje "jak zacząć" jest chyba
niemożliwe.
Javy nie biorę pod uwagę (póbowałem ale jest dla mnie niestrawialna).

Czy ktoś z szanownych grupowiczów przerabiał już ten temat i mógłby podzielić
się
uwagami/materiałami/linkami.

Za wszelką pomoc bedę ogromnie zobowiązany.

Pozdrawiam
Kazik

JJJK

kazc1 <nowy....@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> dodatek mało stabilny.
> Doradzano mi VC# Express - jednak tu znaleźć informacje "jak zacząć"

To trochę NTG :) ale za pomcą VB Express 2008 na Win CE niczego nie
napiszesz -
nie obsługuje tej platformy. Chyba VS 2010 EXPRESS ma eksperymentalną
obsługę ale Windows Phone,
poza tym, że dostępne obecnie wersja ma sastus "evaluation only"4

http://www.microsoft.com/express/Downloads/#2010-Visual-Phone

Ja używam Visual Studio - tutaj masz dużą swobodę tworzenia kodu i
testowania.
No ale to komercja...

> Kazik
Janusz