[PPC] polonizacja i problem ...

cayugo

Witajcie,

Mam Pocket PC Medion 40600 w wersji niemieckiej.
Poniweaż lepsze jest wrogiem dobrego zachciało mi sie
polonizować demo nakładka LEng. Po wgraniu PocketPC
nie rusza. Pojawia się tylko logo pocketpc z panienką
i po chwili czarny ekran. Prawdopodobnie wziąłem paczkę od ARM-a
a mam na pokładzie Intel PXA255 (ale gupota ...;-)
I teraz pytania:

1. Jak zrobić hard reset w tym modelu ? Skrajne + reset nie działa -
chyba że źle robię ...
2. Jest gdzies może na sieci instrukcja do tego modelu ? (palm z drugiej
ręki).
3. Jak przeflashować bydle (skąd ROM)
4. Gdzie to naprawić w Polsce ?

Dzięki z góry za odpowiedzi ...

PM

cayugo

> 2. Jest gdzies może na sieci instrukcja do tego modelu ? (palm z drugiej

Pomogło wyjęcie baterii ;-)

Pozostalo pytanie jak powyżej ...

PM

szm...@op.pl

Witam!!!

Wypadało by poszukać informacji na stronie producenta. Zrobiłem to i znalazłem
ten link: http://www.medion.com/poland/ są tam podane kontakty do polskiego
oddziału Medionu. Może oni pomogą. Swoją drogą wątpie że znajdzie się polska
nakładka, bo Medion to typowo niemiecka firma ustawiona pod ich rynek. Z drugiej
strony wgranie ppolskiej nakładni do IPAQ 3900 zablokowało kilka programów.
Odradam więc zmiany wersji jezykowych.
Pozdrawiam
Roland Skowronek

cayugo

> Wypadało by poszukać informacji na stronie producenta. Zrobiłem to i znalazłem
> ten link: http://www.medion.com/poland/ są tam podane kontakty do polskiego
> oddziału Medionu. Może oni pomogą.

Fakt. Ale człowiek w stresie jak uwali nie swoje PPC brzytwy się chwyta ;-)

> [...]
> strony wgranie ppolskiej nakładni do IPAQ 3900 zablokowało kilka programów.

Cenna uwaga. Dzięki za odpowiedz. Raczej już nie będę ryzykował z
polonizacją a dla siebie kupię już po polsku ...

PM