palmtop do angielskiego

piotrtal

witam.

zamierzalem sobie kupic elektroniczy translator. za 200-300pln mozna
miec taki z 550.000 slow (idiomy, slowka, czasowniki niereg - wszystki
posortowanie).

ale wpadlem na pomysl, ze dokladajac pare zlotych moglbym kupic
jakiegos palmtopa i oprogramowanie do nauki angielskiego do niego.

w zwiazku z tym zadam wam pytanie:
jaki model najmniejszy nadaje sie do zainstalowania czegos takiegp:
http://www.ectaco.pl/dictionaries/view_info.php3?dict_id=1441&rfr_id=354&rqt_id=1287693&refid=577
http://www.ectaco.pl/dictionaries/view_info.php3?dict_id=1437&rfr_id=354&rqt_id=1287693&refid=577

poza tym czy jest mozliwosc sciagniecia jakiegos supermemo w wersji na
palmtopa. palmtop mialby mi sluzyc tylko i wylacznie do nauki
angielskiego.
czy w zwiazku z tym lepiej zainwestowac w slownik elektroniczy, w
zwykly slownik ksiazkowy czy dorzucic troche pieniedzy i kupic
palmtopa?

jesli tak to prosze o propozycje z linkami co byloby dla mnie dobre na
poczatek. jestem laikiem jezeli chodzi o ten sprzet i nie wiem na co
zwracac uwage.

dziekuje.

piotrtal

On Fri, 20 May 2005 21:57:55 +0200, piotrtal <piot...@o2.pl> wrote:

>witam.
>
>zamierzalem sobie kupic elektroniczy translator. za 200-300pln mozna
>miec taki z 550.000 slow (idiomy, slowka, czasowniki niereg - wszystki
>posortowanie).

[ciach]

... zapomnialem dodac, ze moze to dla mnie byc wyswietlacz
czarnobialy, ale warunkiem jest to, zeby chodzil na nim soft do
translacji.

koejne moje pytanie dotyczy tego czy mozecie polecic jakis soft do
nauki angielskiego na palmtopy. w necie znalazlem tylko to co podalem
jako linki wczesniej.
dzieki.