Jak z Palma zrobic dyskietke?

InfoLAB

Witam,

Wiem, ze kiedys bylo na grupie, ale nie moge sie jakos dokopac do
informacji...

...chodzi o soft, ktory po podlaczeniu Palma do komputera, pozwala widziec
karte SD/MMC zainstalowana w Palmie, jako zwyczajny nosnik danych
(zewnetrzna karte pamieci).

Jak by ktos mial link lub namiary czego mniej wiecej szukac - bylbym
wdzieczny...

Pozdrawiam,
Info

Kocureq

InfoLAB wrote:
> ...chodzi o soft, ktory po podlaczeniu Palma do komputera, pozwala widziec
> karte SD/MMC zainstalowana w Palmie, jako zwyczajny nosnik danych
> (zewnetrzna karte pamieci).

Card Export 2, musi byc wlaczony na Palmie - karta podlacza sie do
komputera jako USB Storage.

=^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
/ | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
(___(|_|_| [ koc...@jabber.org ] |_|_|)___)

InfoLAB

in article d6f527$g75$2...@nemesis.news.tpi.pl, Kocureq at ad...@w.stopce.pl
wrote on 18-05-2005 11:17:

> Card Export 2

OK - znalazlem.

Dzieki
Info

Janek

> ...chodzi o soft, ktory  po podlaczeniu Palma do komputera, pozwala widziec
> karte SD/MMC zainstalowana w Palmie, jako zwyczajny nosnik danych
> (zewnetrzna karte pamieci).

1. Total Commander plugin. Widzisz rowniez RAM i ROM palma - wymiata po prostu.
2. Widzialem za ~120 PLN pendrive USB 256MB PQI, ktory dziala rowniez jako
czytnik SD. Za ~80 PLN jest 128MB.

Janek