czy ta grupa jeszcze żyje?

Krzysztof Staniorowski

Czy ktoś jeszcze korzysta z tej grupy? Ostatnie posty widzę z końcówki 2016
roku.

--
Sent from my iPad via NewsTap :-)

Coaster

Krzysztof Staniorowski wrote:
> Czy ktoś jeszcze korzysta z tej grupy? Ostatnie posty widzę z końcówki 2016
> roku.

Trzeba by zdefiniowac termin "korzysta" :-) Staram sie aplikowac "pacjentowi z
zapascia" skromna kroplowke - zagladajac kilka razy w tygodniu. Niestety ruch
jest ostatnio zerowy... Ciekawe ile osob zaglada a nie pisze?

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Krzysztof Mitko

On 22 Apr 2017, Coaster wrote
(in article<58fb2817$0$5145$6578...@news.neostrada.pl>):

> Trzeba by zdefiniowac termin "korzysta" :-) Staram sie aplikowac "pacjentowi z
> zapascia" skromna kroplowke - zagladajac kilka razy w tygodniu. Niestety ruch
> jest ostatnio zerowy... Ciekawe ile osob zaglada a nie pisze?

O, to korzystając z tego, że jednak ktoś tu zagląda, pozwolę sobie zadać lekko offtopiczne(?) pytanie:

Mam iPoda Shuffle i gdy zsynchronizuję go z iTunes, to o ile nazwy piosenek wypowiada zgodnie z językiem ustawionym w options->voiceover, to nazwę samej playlisty wypowiada zawsze po angielsku. Czy jest jakiś „knif”, żeby nazwę playlisty wypowiadał w tym samym języku, co nazwę utwory (np. jeśli na playliście są piosenki polskie, to ma być po polsku, jeśli angielskie, to po angielsku, czeskie po czesku itd.)?

--
Rude alert! Rude alert! An electrical fire has knocked out my voice recognition unicycle!

Krzysztof Staniorowski

On 2017-04-22 13:00:24 +0000, Krzysztof Mitko said:

> On 22 Apr 2017, Coaster wrote
> (in article<58fb2817$0$5145$6578...@news.neostrada.pl>):
(ciach)
> [...]
> języku, co nazwę utwory (np. jeśli na playliście są piosenki polskie,
> to ma być po polsku, jeśli angielskie, to po angielsku, czeskie po

Niestety, nie ma tak dobrze.

--
Visit my website at https://ksx4system.net for more information.

Krzysztof Mitko

On 22 Apr 2017, Krzysztof Staniorowski wrote
(in article<2017042217494...@ksx4system.eu>):

> (ciach)
>
> Niestety, nie ma tak dobrze.

Szkoda, co prawda to pierdoła, ale mogliby to kiedyś usprawnić :).

Krzysztof Staniorowski

Coaster <many...@mac.com> wrote:
> Trzeba by zdefiniowac termin "korzysta" :-) Staram sie aplikowac "pacjentowi z
> zapascia" skromna kroplowke - zagladajac kilka razy w tygodniu. Niestety ruch
> jest ostatnio zerowy... Ciekawe ile osob zaglada a nie pisze?

Może to dlatego, że wybór czytników news na macOS jest generalnie słaby?
MT-NewsReader nie działa pod 10.12, Unison od dawna z porzuconym wsparciem
(i nie umie obsłużyć synchro newsrc)...

Krzysztof Mitko

On 22 Apr 2017, Krzysztof Staniorowski wrote
(in article <4dQKA.529284$987.3...@fx20.am4>):
No właśnie, czy oprócz Hogwashera[1], Thunderbirda i konsolowego slrn są jakieś wciąż rozwijane czytniki na macOS?

[1] tego sam używam, bardzo wygodny, choć zdarzają się bugi, w tym roku wyszły trzy uaktualnienia, ale chyba(?) nie ma synchronizacji newsrc - a w każdym razie nie mam takiego pliku na dysku, a nie ma tego programu na iOS/Windows/Linuksa.

--
Chemical engineers do it in packed beds.

Krzysztof Staniorowski

Krzysztof Mitko <inv...@kmitko.at.list.dot.pl> wrote:
> On 22 Apr 2017, Krzysztof Staniorowski wrote
> (in article <4dQKA.529284$987.3...@fx20.am4>):

> No właśnie, czy oprócz Hogwashera[1], Thunderbirda i konsolowego slrn są
> jakieś wciąż rozwijane czytniki na macOS?

Chyba każdy konsolowy czytnik da się skompilować pod macOS (albo jest
dostępny w repozytoriach homebrew).

> [...]
> wyszły trzy uaktualnienia, ale chyba(?) nie ma synchronizacji newsrc - a
> w każdym razie nie mam takiego pliku na dysku, a nie ma tego programu na

NewsTap na iOS umie obsłużyć newsrc :-)

sundayman

W dniu 22.04.2017 o 06:29, Krzysztof Staniorowski pisze:
> Czy ktoś jeszcze korzysta z tej grupy? Ostatnie posty widzę z końcówki 2016
> roku.

No zaglądam z przyzwyczajenia :)

Grzegorz Pawlik

On 2017-04-22 09:53:26 +0000, Coaster said:

> [...]
> "pacjentowi z zapascia" skromna kroplowke - zagladajac kilka razy w
> tygodniu. Niestety ruch jest ostatnio zerowy... Ciekawe ile osob

Jestem. Obecny. Zaglądam, a nie piszę.

G.

http://pym.uce.pl/

Titus_A...@somewhere.in.the.world

In article <4dQKA.529284$987.3...@fx20.am4>,
Chyba masz na mysli MT-NewsWatchera
On juz na Mavericku nie dzialal. A byc moze i wczesniej (choc jeszcze na
10.6 dzialal).
Dlatego uzywam go oldskulowo na PB G3 Pismo.
--
TA

Krzysztof Staniorowski

Tak, niestety przekręciłem nazwę. Sorry :)