Nowy folder - ostatnio użyta nazwa

PureNick

Witam grupowiczów.

Czy da się w systemie OS X 10.12.6 Sierra
utworzyć nowy folder, potem kolejny nowy folder
w taki sposób, żeby nadać im ostatnio użytą nazwę?
Coś takiego jak w commanderach przy poleceniu
"New folder" i strzałka w dół - wtedy program wyświetla
historię nazw tworzonych folderów - i Enter.
Często w pracy tworzę foldery w różnych lokalizacjach,
ale mające taką samą nazwę.

Pozdruffka

--
~/PP/~/SF/~

QUATTRO

W dniu 18-03-14 o 11:36, PureNick pisze:
witam, sam sobie odpowiedziałeś, przy pomocy Norton Commandera plus
CrossOver, przecież w Windozie również nie ma takiego "ficzera" w systemie

Michal M. Lechanski

W dniu 14/03/2018 o 10:45, QUATTRO pisze:

> [...]

W Midnight Commanderze mam taką możliwość wciskając F7 (Utwórz katalog)
i ESC+h (Historia).
Ten ESC robi tu chyba za klawisz (o ile pamiętam dobrze nazwę) Meta i to
chyba się da jakoś konfigurować, ale przyzwyczaiłem się do ESC i nie
chciało mi się tego zmieniać. Tym bardziej, że w zasadzie wszystkie
skróty jakich używam są dwuklawiszowe - z ESC właśnie. I działa mi to w
każdym systemie.

--
Michał

PureNick

W dniu 14/03/2018 o 20:58, Michal M. Lechanski pisze:
Dzięki za podpowiedź.

Miałem na myśli systemowego Findera, tylko zapomniałem to zaznaczyć.
Używam Double Commandera i tam jest F7 + strzałka w dół jako historia.
Midnight Commandera próbowałem używać już wiele lat temu
podczas krótkiej przygody z Linuksem, ale zarówno wtedy,
jak i teraz wydał mi się zbyt surowy, ascetyczny.

Pozdruffka

--
~/PP/~/SF/~