Ciemność widzę...

sundayman

Dzisiaj mój iMac mnie niemiło zaskoczył (late 2011 27 cali) - lewa
strona ekranu się zrobiła nieprzyjemnie ciemna.

Na YT jest nawet opis jak toto naprawić ;

https://www.youtube.com/watch?v=gSzmyqQFZ2M

Ale - ponoć to popularna usterka, wynikająca z gównianej konstrukcji
jednego złącza przy LCD.
Miał ktoś taką przypadłość ? A może jakimś cudem mu to naprawili gratis
(poza gwarancją) ?

Bo sporo jest o tym problemie na forum serwisowym Apple, ale ztcw żadnej
"akcji serwisowej" dla tego przypadku nie ma.

No proszę państwa - taki ładny komputer, a tu takie dziadostwo...Przykre.

Na razie po lekkim ściśnięciu ekranu "się naprawiło", ale wcześniej czy
później trzeba będzie rozkręcać i naprawiać. Niemiła sytuacja.

sundayman

> Na razie po lekkim ściśnięciu ekranu "się naprawiło", ale wcześniej czy
> później trzeba będzie rozkręcać i naprawiać. Niemiła sytuacja.

No i nie potrwało długo, i się popsuło ponownie.
Teraz już dociskanie nie pomaga. Trzeba będzie rozkręcać. Co za
badziewie cholerne...

sundayman

W dniu 11.11.2015 o 21:20, sundayman pisze:
nikt tu chyba nie zagląda, ale sobie napiszę :)

Naprawiłem jakiś czas temu ten monitor.
Narobiłem się jak głupi, najbardziej przy podłączaniu kabelków pod pady
po urwanym gniazdku...

No ale działa, już ładnych parę miesięcy.
Tylko co z tego, skoro od pewnego czasu coś mi bździ w zasilaczu (czym
jaśniejszy obraz tym głośniej).

Ech, gdzie te maki z dawnych lat...

QUATTRO

W dniu 16-07-27 o 04:13, sundayman pisze:
> W dniu 11.11.2015 o 21:20, sundayman pisze:
>>

> Ech, gdzie te maki z dawnych lat...

no właśnie, 10 lat temu zarzekałeś się, że tylko G-5, że będziesz robił
zapasy, pokarało Cię :)

pozdrowienia i przełamania impasu ze złośliwościami sprzętów wszelakich
życzę :)