Przywracanie plików z kosza

mob...@gmail.com

Cześć. Mam takie banalne pytanie - jak przywrócić pliki które wrzuciłem do kosza ? Ewentualnie jest komenda którą mogę użyć w terminalu ?? Dzięki.

Pozdrawiam, M.

Krzysztof Mitko

Kliknąć na ikonkę kosza w docku, zaznaczyć plik i File->Put back z menu. Z
terminala nie wiem, czy da się przywrócić dokładnie w to samo miejsce, ale
zawsze możesz użyć cp/mv, pliki kosza są w ukrytym katalogu .Trash.

Jeśli masz na myśli przywrócenie plików z opróżnionego kosza, to sprawa się
komplikuje.

--
Chemical engineers do it in packed beds.

sundayman

> Jeśli masz na myśli przywrócenie plików z opróżnionego kosza, to sprawa się
> komplikuje.

Podłączam się. Mam taki dysk, z którego kiedyś skasowałem nieopatrznie
to i owo. Min. filmy imovie. O ile zdjęcia czy dokumenty to jakoś chyba
idzie odzyskać, ale te filmy nie za bardzo...
No ale to było z 5 lat temu jak nie lepiej.

Może coś się poprawiło , jakiś soft lepszy jest ? Bo dysk trzymam...

Krzysztof Mitko

Trudno powiedzieć, bo zazwyczaj odzyskiwanie robię z partycji FAT
lub NTFS i tutaj od dawna konsolowy testdisk mi wystarcza. Nie wiem, czy
coś się w ostatnich latach poprawiło w kwestii odzysku z HFS.