Prośba do użytkowników Cataliny

PureNick

Czy ktoś mógłby sprawdzić, czy w najnowszym systemie od Ogryzka
działa ten genialny, mały i piękny program:
https://www.bluem.net/en/projects/taply/
Jest co prawda adnotacja, że jakiś kod jest niekompatybilny,
ale z doświadczenia wiem, że aplikacje napisane naprawdę dobrze
czasem po prostu nie chcą nie działać...

Pozdruffka

--
~~/PP/~~/SF/~~

Krzysztof Mitko

On 12/08/2020 12:04, PureNick wrote:
> [...]
> Jest co prawda adnotacja, że jakiś kod jest niekompatybilny,
> ale z doświadczenia wiem, że aplikacje napisane naprawdę dobrze

To nie jest sprawa dobrze czy źle napisanego kodu (być może kod jest
genialny, być może badziewny, cholera wie), tylko kodu pisanego pod
niewłaściwą architekturę. Ten program jest 32 bitowy i nie rusza pod
Cataliną w ogóle.

--
Chemical engineers do it in packed beds.

PureNick

W dniu 12.08.2020 o 13:40, Krzysztof Mitko pisze:
Dzięki za odpowiedź :)

Jak żyć? Na razie siedzę na Mojave (w robocie),
ale przez prawie 3 lata nie znalazłem odtwarzacza muzyki,
na system Mac OS, który dorastałby do pięt
mojemu ulubionemu MXplay na systemy Windows
pod względem lekkości, ergonomii itd.:
https://www.un4seen.com/xmplay.html

Może masz/macie jakąś sugestię?

Pozdruffka

--
~~/PP/~~/SF/~~

Krzysztof Mitko

Ja tam zazwyczaj używam iTunes, ale jeśli wolisz prosty playerek do
odtwarzania plików z dysku zamiast mieć od razu cały kombajn do
zarządzania biblioteką, to zobacz:

<https://vox.rocks/mac-music-player>

Przy czym za darmo masz tylko odtwarzanie i playlisty, ale już za np.
odtwarzanie radia trzeba płacić. Wygląda lekko i estetycznie:

<https://imgur.com/I5iyrWl>

Krzysztof Mitko

On 12/08/2020 14:59, Krzysztof Mitko wrote:
> [...]
> zarządzania biblioteką, to zobacz:
>
> <https://vox.rocks/mac-music-player>
>
> Przy czym za darmo masz tylko odtwarzanie i playlisty, ale już za np.

Autopoprawka: nie trzeba płacić za radio :). Da się po prostu otworzyć
URL i działa, zmyliły mnie wpisy w opcjach programu.

PureNick

W dniu 12.08.2020 o 15:12, Krzysztof Mitko pisze:
Dzięki, testowałem go, ale osatecznie uznałem
że jest dla mnie zbyt nowoczesny.
Używam do filmów programu VLC,
który ms funkcję odtwarzzania strumieni audio,
więc żeby nie mnożyć bytów ponad potrzebę,
używam go do słuchania "radiów" internetowych
:)
Widzę że słuchasz rosyjskiego rocka,
a takoju rok-gruppu kak Mumiy Trol' ty znajesz?

--
~~/PP/~~/SF/~~

Krzysztof Mitko

Nie miałem przyjemności.

PureNick

W dniu 12.08.2020 o 17:02, Krzysztof Mitko pisze:
No to polecam, bardzo mi przypadły do gustu
ich nagrania aż do albumu "8" włącznie.

--
~~/PP/~~/SF/~~

PureNick

Aha, zzapomniałem podać namiar:
https://mumiytroll.com/music

--
~~PP~~SF~~

PureNick

Aha, zzapomniałem podać namiar:
https://mumiytroll.com/music

--

PureNick

Ostatnio udało mi się znaleźć odtwarzacz MP3 na Maka
jak na razie najbliższy moich oczekiwań:
https://www.catnapgames.com/tiny-player-for-mac/

Pozdruffka

--