Dinozaury na wizji :))

Tomasz Pecko

No coz... moze nie jest to zwiazane za bardzo z Atari....

Ale co tam.
Jesli ktosch chce zobaczyc parke dinozaurow Atari 8bit (czylu mnie -
Pecusia, oraz Pawla - Pirx z OUR 5OFT) to zapraszam do sciagniecia
reklamowki nowej polskiej gry - nakrecilismy to u mnie w mieszkaniu.
Czlowiek wstajacy od komputera to ja, a sekciarz pukajacy do trzwi to Pirx
(i jego zona).
A sciagajce stad: http://www.rathunt.com/download.htm

Pozdro.
Pecuś.

P.-S. W najblizszych tygodniach opublikujemy nowa gre na male atari
(ukonczona w 90% - grac mozna) wraz z kodem zrodlowym. Czekajcie cierpliwie
:))

Jakub Klawiter

Hi!

Dnia 02-03-17 21:26, niejaki Tomasz Pecko napisał był co następuje:

Link spierniczyles ... ;-) POzatym o.k. ;-)

--
I to by bylo na tyle ... a na przodzie to jeszcze troche by bylo ...
... ale bylo, nie bylo konczyc trzeba ... Pozdrowka!

Cyprian Konador

Jakub Klawiter skrobnął:

> Hi!

> Link spierniczyles ... ;-) POzatym o.k. ;-)

so lezy po lewej stronie na desce do prasowania? czyzby STek? :)

Cyprian Konador
c_ko...@atari.pl

F030: FPU/40, DSP/50, 16MB STRAM, CAC - SVGA/SM124
SCSI: HD 1GB, CDROM x6, IDE: HD 3GB, CDRW Teac W58e
1040STe: 4MB; 1040 STfm: 1MB; 520 STm: 4MB - TV/SM124
2x 65XE; 2x 800XL: SIO2ST, XC12 - TV
Ibanez SR595, handmade fretless bass,
oldschool acoustic bass, Hartke 1415

Tomasz Pecko

> so lezy po lewej stronie na desce do prasowania? czyzby STek? :)

Lezy tam klawiatura od MEGA ST 4 (sam komputer stoi pod flipperem marki
Zaccaria (ktory zostal wyciety :( ) ), poza tym wala sie tez 2 sztuki Atari
800 XL oraz 2 sztuki 130XE. No a na ekranie PC (choc tego nie widac,
odpalony jest emulator i gra Atari Olympic :)))

Pozdro.
Pecuś.