Atari ST + monitor do oddania za symboliczną kwotę

Marcin Stępnicki

Hej,

Mam do oddania (za pokrycie kosztów wysyłki + jeden Ciechan pszeniczny)
Atari ST 1040 z myszą + monitor Atari SM124.

http://tinypic.com/r/qzfcbr/6
http://tinypic.com/r/118p08z/6
http://tinypic.com/r/fee7h5/6
http://tinypic.com/r/2q8pr1d/6
http://tinypic.com/r/29p69o0/6
http://tinypic.com/r/359flea/6

Na ile udało mi się stwierdzić:

- komputer i monitor są w pełni sprawne,
- stacja dysków w komputerze została wymieniona na inną - trochę krótszą,
są problemy z wyciągnięciem dyskietki ze stacji,
- stacja też jest sprawna - udało mi się odpalić emulator terminala i
połączyć z pecetem z Linuksem przez RS232.

Na życzenie więcej zdjęć + ew. demonstracja. Kto pierwszy ten lepszy.

Pzdr.,
Marcin

Przemysław Safonow

Marcin Stępnicki wrote:

> Mam do oddania (za pokrycie kosztów wysyłki + jeden Ciechan pszeniczny)
> Atari ST 1040 z myszą + monitor Atari SM124.
> Na życzenie więcej zdjęć + ew. demonstracja. Kto pierwszy ten lepszy.

Cześć

Jeśli jest to jeszcze aktualne, to ja jestem chętny na tego ST.

Przemysław "hsimpson" Safonow

Marcin Stępnicki

Dnia Mon, 24 Dec 2012 11:25:54 +0100, Przemysław Safonow napisał(a):

> Jeśli jest to jeszcze aktualne, to ja jestem chętny na tego ST.

Myślałem że tu już nikt nie zagląda a tu proszę - niestety już
nieaktualne, szczęśliwy nowy posiadacz zgłosił się około godzinę po
publikacji... .

Pozdrawiam,
Marcin