Marijuana Mail 0.1.75 [pl]

Grzegorz Pawlik

Cześć :)

Wrzuciłem na stronę nową wersję MJM [ http://atari.net.pl/mjm ].
W tej wersji działa już uwierzytelnianie SMTP, wiadomości wysyłane
są przez port 587 (zamiast 25), funkcja archiwizacji maili generuje
plik w formacie mbox, a oprócz tego MJM umie ignorować wiadomości
pobrane wcześniej - nawet po ich usunięciu z dysku. Dodatkowo jak
zwykle poprawiłem kilka błędów.

--
Grzegorz Pawlik
http://atari.net.pl

"Remember, the Ark was built by amateurs; the Titanic by professionals."

Grzegorz Pawlik

On 2018-05-31 18:25:09 +0000, Grzegorz Pawlik said:

> [...]
> plik w formacie mbox, a oprócz tego MJM umie ignorować wiadomości
> pobrane wcześniej - nawet po ich usunięciu z dysku. Dodatkowo jak

Jasna kurwa, to miało iść w 2002 roku!! Przecież dobrze ustawiłem
kondensator strumienia. I zapingowałem oba fluskaki, a wektor
przyczynowości mieścił się w standardowym zakresie. Do tego prawie
wcale nie piłem.

O święta Małgorzato, znowu będę musiał się tłumaczyć przed tą cholerną
komisją temporalną... Żeby tylko nie było z tego takich jaj, jak z tymi
murkwiami następnym razem. Jeszcze dinozaury mi pewnie znowu wypomną,
bez sensu. Nie ma, to nie ma, na chuj drążyć temat? I tak były
brzydkie, na filmach kłamią.

OK, umówmy się, że jakby ktoś pytał, tzn. nikt nie będzie pytał, ale
jakby ktoś pytał, to ta strona cały czas tam była.

http://atari.net.pl/

Taki tam powrót do przeszłości :)

--
G.

Sebastian Biały

On 5/31/2018 8:42 PM, Grzegorz Pawlik wrote:
> Jasna kurwa, to miało iść w 2002 roku!! Przecież dobrze ustawiłem
> kondensator strumienia.

6502 szczególnie w wersji Sally i wczesne wesje 68000 nie wspierają
kondensatorow strumienia wywalając exeption na busie szczególnie jak
kondensator jest na nieparzystym adresie. To tłumaczy wpadkę.

> I zapingowałem oba fluskaki

Zazwyczaj pingue się wszystkie trzy. Co ta demencja robi z ludźmi :D

Grzegorz Pawlik

AAAAAA!!! Ktoś tu jest!
Aż się normalnie wystraszyłem. Czekaj, złapię oddech.
To Usenet, przecież tu od lat nikogo nie ma :)

--
G.

Sebastian Biały

On 6/1/2018 12:48 PM, Grzegorz Pawlik wrote:
> AAAAAA!!! Ktoś tu jest!
> Aż się normalnie wystraszyłem. Czekaj, złapię oddech.
> To Usenet, przecież tu od lat nikogo nie ma :)

Jak nie ma jak jest pewno ze 40 przyczajonych, tylko czekają na jakiegoś
flame a tu dupa. Amiga rulez!

Adam Klobukowski

Ooo Panie. Słabo :P

AdamK

Sebastian Biały

On 6/2/2018 8:16 PM, Adam Klobukowski wrote:
> Ooo Panie. Słabo :P

Nie masz odniesienia, ostatnie sensowne dyskusje na advocacy były milion
lat temu i ludzie już martwi ... :D

No to może inaczej: Dlaczego TOS/GEM jest tak strasznie CP/M owy kiedy
Amiga była o lata świetlne dalej w koncepcjach OSu?

Adam Klobukowski

AmigaOS ma swoje wady a TOS swoje. Przykładowo, AmigaOS (i cała Amiga zresztą), jest spięta z architekturą m68k nieco na siłę - nie wykorzystuje naturalnych mechanizmów tej architektury. TOS/GEM, mimo że przeportowany na m68k przez samo Atari (oryginalny GEM napisany przez DR był tylko na 8086+), wykorzystuje naturalne mechanizmy m68k.

AdamK

Sebastian Biały

On 6/3/2018 2:52 PM, Adam Klobukowski wrote:
> AmigaOS ma swoje wady a TOS swoje.

Eeee, taki jakiś geriatyczny ten flame ... gdzie te czasy, gdzie...

RadoslawF

> Eeee, taki jakiś geriatyczny ten flame ... gdzie te czasy, gdzie...

Chcecie się posprzeczać idźcie na p.s.polityka.
Tam chętnych będzie sporo.

Pozdrawiam

Sebastian Biały

On 6/3/2018 9:22 PM, RadoslawF wrote:
> Chcecie się posprzeczać idźcie na p.s.polityka.

Nie, tam tylko idioci, nie ma z tego ani trochę zabawy.

> Tam chętnych będzie sporo.

Tu też było sporo ... kiedyś ...