sprawdzanie słów kluczowych dot. zła

Jivanmukta

Napisałem w C++ obfuskator języka PHP. Chciałbym sprawdzać w C++ czy
obfuskowany projekt nie dotyczy pornografii, satanizmu, narkotyków,
przemocy, prostytucji, etc. Jak? Skąd wziąć bazy słów kluczowych dot.
tych zagadnienień (najlepiej angielskich słów kluczowych, ale im więcej
języków tym lepiej - moja aplikacja jest międzynarodowa).

heby

On 31/10/2023 12:01, Jivanmukta wrote:
> Napisałem w C++ obfuskator języka PHP. Chciałbym sprawdzać w C++ czy
> obfuskowany projekt nie dotyczy pornografii, satanizmu, narkotyków,

Z czystej ciekawości: jak wygląda projekt w PHP dotyczący satanizmu?
Konkretnie jak wygląda kod źródłowy PHP dotyczący satanizmu? Tablice
zaczynają się od 666?

Jivanmukta

Ja mam zamiar badać HTML w widokach, a nie kod PHP.

heby

On 01/11/2023 03:13, Jivanmukta wrote:
> Ja mam zamiar badać HTML w widokach, a nie kod PHP.

Skoro masz badać wynikowy HTML to skąd się wziął w treści C++ i PHP? Co
to kogo obchodzi, co go generuje? Nie widzę związku między C++ a HTML.

https://github.com/SrikantShubam/WebSite-Classifier

Jivanmukta

On 1.11.2023 15:21, heby wrote:
> Skoro masz badać wynikowy HTML to skąd się wziął w treści C++ i PHP? Co
> to kogo obchodzi, co go generuje? Nie widzę związku między C++ a HTML.

Bo na pomysł badania HTMLa wpadłem pomiędzy napisaniem pierwszego a
drugiego posta.

Jivanmukta

Znalazłem listy słów i zaimplementowałem rozwiązanie ale mam problem z
testowaniem: ściągnąłem przy pomocy httrack przykładową witrynę z porno,
ale potrzebuję raczej kod w PHP MVC bo potrzebuję przetestować widoki.
Tzn mój obfuskator ma opcję --views=views_dir. Nie udało mi się znaleźć
takiego kodu w Google a ChatGPT odmówił pomocy. Skąd wziąć taki kod?