Kabel USB za 1000 PLN

złomowisko

https://allegro.pl/oferta/kabel-oryginalny-usb-samsung-ep-dn930cwe-usb-c-12211947257

Czym się taki kabel różni od tego za 10 PLN oprócz ceny ?

Roman Tyczka

On 10.01.2023 18:24, złomowisko wrote:
> https://allegro.pl/oferta/kabel-oryginalny-usb-samsung-ep-dn930cwe-usb-c-12211947257
>
> Czym się taki kabel różni od tego za 10 PLN oprócz ceny ?

Tym, że się sprzedający pierdolnął w przecinku.

--
pzdr
Roman

RadoslawF

W dniu 10.01.2023 o 18:41, Roman Tyczka pisze:

> Tym, że się sprzedający pierdolnął w przecinku.

A jeśli aukcja wieloprzedmiotowa to wyczerpał zapas i obniża koszty
ponownego wystawienia czekając na nową dostawę ustawiając cenę
tak aby nikt nie kupił.

Pozdrawiam

Eneuel

złomowisko
: https://allegro.pl/oferta/kabel-oryginalny-usb-samsung-ep-dn930
cwe-usb-c-12211947257
: Czym się taki kabel różni od tego za 10 PLN oprócz ceny ?

Takie (ale czarne) kupowałem po złotówce i taniej. Mam ich
nadmiar... ;)

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----

Krystek

W dniu 10.01.2023 o 18:24, złomowisko pisze:
> https://allegro.pl/oferta/kabel-oryginalny-usb-samsung-ep-dn930cwe-usb-c-12211947257
>
> Czym się taki kabel różni od tego za 10 PLN oprócz ceny ?

Może to za 1000 sztuk taka cena? ;-)

K.

PS: W komentarzach piszą, że to raczej nie oryginały, bo mają kruchy,
łamliwy plastik wtyków USB, który pęka.

--
Adresy e-mail w domenie art.pl, jak i sama domena nie są już aktywne

_Master_

W dniu 2023-01-18 o 14:55, Krystek pisze:

> Może to za 1000 sztuk taka cena?

Raczej trzyma ogłoszenie na lepsze czasy ;-) albo wziął sobie urlop

Kamil

Użytkownik "złomowisko" napisał:

> Czym się taki kabel różni od tego za 10 PLN oprócz ceny ?

Co to za moda stawiania spacji przed znakami przestankowymi? Chodziłeś do
szkoły?

Pzdr

--
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

ąćęłńóśźż

Stawką VAT, którego można nie odprowadzić?

-----

złomowisko

>Co to za moda stawiania spacji przed znakami przestankowymi? Chodziłeś do
szkoły?

Podobno to taka moda wśród młodych, choć ja już mam swoje lata ? ! Ale masz
rację!
Czy kolega Kamil to może jest nauczycielem polskiego? Generalnie to grupa o
komputerach a nie o polonistyce!

Z pozdrowieniami.