Zalana klawiatura

60 wyświetleń

wroda...@gmail.com

nieprzeczytany,
19 cze 2008, 02:28:4419.06.2008
do
Czesc!
Udalo mi sie zalac klawiature w laptopie Asus A6000. Objaw jest taki,
ze np zamiast k pisze 2. Po wymianie na nowa to samo. Help :)

--
Radek Wrodarczyk

Marrcino

nieprzeczytany,
19 cze 2008, 03:05:0819.06.2008
do
wroda...@gmail.com pisze:

HINT: Numlock

RadekNet

nieprzeczytany,
19 cze 2008, 03:17:0419.06.2008
do
On 19 Cze, 09:05, Marrcino <ni...@niczego.pl> wrote:
> wrodarc...@gmail.com pisze:

O kuuuuuuurcze :) Dzieki :)

--
Radek Wrodarczyk

RudeBoy

nieprzeczytany,
19 cze 2008, 04:59:0419.06.2008
do
RadekNet pisze:

> O kuuuuuuurcze :) Dzieki :)

Nie moge! :D
Wybacz... wymieniales ta zalana klawiature z powodu zalaczonego
num-locka :) ?

RudeBoy Selecta
ASUS P5W DH Deluxe + Core2Duo E6750 @2,88GHz + 4GB RAM OCZ
Giagabyte GF 7600GT 256MB + Samsung 320GB + Cretive X-FI
DVD/RW Asus + CD LITE-ON + 2x Samsung 173p+ i Antec P182

PSYLO

nieprzeczytany,
19 cze 2008, 04:59:4119.06.2008
do
RadekNet pisze:

> O kuuuuuuurcze :) Dzieki :)

ROTFL^2! :)

MSPANC :)

--
_PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748 |

Padre

nieprzeczytany,
19 cze 2008, 08:08:2219.06.2008
do
Marrcino pisze:
Tak ku uciesze, mam miniaturową klawiaturę do desktopa z układem
klawiszy jak w lapku oczywiście bez części numerycznej - jest na niej
jednak klawisz NumLock - służy wyłącznie do włączania diodki:)

ikov

nieprzeczytany,
19 cze 2008, 09:12:4519.06.2008
do
wroda...@gmail.com pisze:

> Czesc!
> Udalo mi sie zalac klawiature w laptopie Asus A6000. Objaw jest taki,
> ze np zamiast k pisze 2. Po wymianie na nowa to samo. Help :)

Ja gratuluje znalezienia sie; na stronie glownej wykopu w tak szybkim
tempie :)

Michał

nieprzeczytany,
19 cze 2008, 10:04:0019.06.2008
do
On 19 Cze, 15:12, ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl> wrote:
> wrodarc...@gmail.com pisze:

tempo zaiste ekspresowe :)

hog...@gmail.com

nieprzeczytany,
19 cze 2008, 10:51:2919.06.2008
do

wrodarc...@gmail.com napisał(a):

Ile byś chcial za ta zalana klawiature o ile ja jeszcze masz :]?

PSYLO

nieprzeczytany,
19 cze 2008, 11:29:3019.06.2008
do
ikov pisze:

> Ja gratuluje znalezienia sie; na stronie glownej wykopu w tak szybkim
> tempie :)

Po prostu nie mogłem się powstrzymać :D

Wiadomość została usunięta

PSYLO

nieprzeczytany,
19 cze 2008, 14:39:0219.06.2008
do
chester1000 pisze:
> Tempo dostania się na stronę główna wykopu jest wprost proporcjonalne
> do bezmyślności wykonanej czynności :). Powiedz tylko jeszcze ile Cię
> ta bazmyślność kosztowała (:

Nie pomylił Ci się czasem adresat wiadomości? ;-)

RadekNet

nieprzeczytany,
20 cze 2008, 01:43:3620.06.2008
do
On 19 Cze, 10:59, RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote:

> Nie moge! :D
> Wybacz... wymieniales ta zalana klawiature z powodu zalaczonego
> num-locka :) ?

Jakbym tak zrobil to bym sie nie przyznawal a pod stol schowal ;)
Na moje "szczescie" niedzialaly wogole jeszcze 3 klawisze. Hmmm
chociaz w sumie wcale mnie to nie cieszy ;(

--
Radek Wrodarczyk

RadekNet

nieprzeczytany,
20 cze 2008, 01:50:4720.06.2008
do
On 19 Cze, 19:17, chester1000 <damian.wasilew...@gmail.com> wrote:
> Tempo dostania się na stronę główna wykopu jest wprost proporcjonalne
> do bezmyślności wykonanej czynności :). Powiedz tylko jeszcze ile Cię
> ta bazmyślność kosztowała (:

Co to wykop? ;)

A moje bezmyslne rozlanie herbaty kosztowalo ok 100 zl. Serwisant
chcial za czyszczenie klawiatury 60 euro, bez gwarancji na sukces.

--
Radek Wrodarczyk

skkf

nieprzeczytany,
20 cze 2008, 05:37:5220.06.2008
do

> Co to wykop? ;)

Proszę - http://www.wykop.pl/link/70900/zanim-wymienisz-klawiature-w-laptopie
- jesteś sławny :)

RadekNet

nieprzeczytany,
20 cze 2008, 06:05:3620.06.2008
do
On 20 Cze, 11:37, skkf <chu...@gmail.com> wrote:

> Proszę -http://www.wykop.pl/link/70900/zanim-wymienisz-klawiature-w-laptopie
> - jesteś sławny :)

No komentarze to sa swietne ;) Typowo onetowe ;)

--
Radek Wrodarczyk

skkf

nieprzeczytany,
20 cze 2008, 09:10:5620.06.2008
do

Takie są skutki reklamowania się w komunikatorze gadu-gadu...

Odpowiedz wszystkim
Odpowiedz autorowi
Przekaż dalej
Nowe wiadomości: 0