Dwie pary sluchawek BT na raz?

ąćęłńóśźż

Mam zonka, bo potrzebuję podłączyć małolactwu w liczbie dwóch sztuk słuchawki BT, a telewizor (Samsung Tizen) pozwala na tylko jedno
urządzenie BT - każe odłączyć wcześniej podłączone gdy chce się połączyć z następnymi.
Jakieś obejście?
Teoretycznie można włączyć w menu telewizora funkcję jednoczesnego dźwięku idącego zarówno na BT jak i na głośniki, i zastosować
przewód z wtyczką do drugiego nadajnika BT - obydwie czynności kłopotliwe dla dzieci (szczególnie wpinanie i wypinanie wtyczki z
tyłu telewizora wiszącego na ścianie).

Animka

W dniu 30.01.2023 o 15:41, ąćęłńóśźż pisze:
Dziadziu, Twoje wnuczki mądrzejsze od Ciebie i Ci to wykonają.

--
animka

Adam

Doprawdy?
A skąd wiesz, w jakim wieku sąjego dzieci?
Czy rozróżniają wersje protokołów BlueTooth?
Jak to mają zrobić, jeżeli tylko najnowszy protokół (podobno) obsługuje
równocześnie dwa urządzenia?

Dawno temu były normalne słuchawki bezprzewodowe, typu stacja-nadajnik i
słuchawki z odbiornikiem.
Niektóre z nich miały możliwość wielopunktu.
Ale jakie by nie były, to ich jakość biła na głowę słabsze wersje BT.

W przypadku BT ponoć są jakieś ustrojstwa nietypowe, używane w studiach
radiowych itp, ale nie znam tematu.

--
Pozdrawiam.

Adam

PiteR

in <news:63d7d71b$0$9589$6578...@news.neostrada.pl>
user ąćęłńóśźż pisze tak:

> [...]
> jedno urządzenie BT - każe odłączyć wcześniej podłączone gdy chce
> się połączyć z następnymi. Jakieś obejście?

Po jednej słuchawce na łepek ;)

--
Piter

Miłość i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

m4rkiz

> [...]
> urządzenie BT - każe odłączyć wcześniej podłączone gdy chce się połączyć z następnymi.

podałeś tyle szczegółów, że czego się spodziewasz?

tizen to system stosowany od 11 lat, więc pewnie może tam być moduł bt w wersjach 2.0,
2.1, 3.0, 4.0, 4.1, 4.2, 5, 5.1, 5.2, 5.3

dual audio wymaga ztcw wersji 5 lub nowszej po stronie nadajnika, nie wiem jak po stronie
odbiornika, ale wypadałoby, żeby słuchawki też były w miare nowe żeby obsługiwały jakieś
low latency

może po prostu trzeba dać dźwięk na głośnik, ale zamknąć drzwi? ;)

ąćęłńóśźż

Nie znalazłem w instrukcji obsługi wersji BT w telewizorze (Tizen 2 chyba 2017 rok).
Za to w tejże instrukcji obsługi wyczytałem "albo soundbar, albo słuchawki" :-(.
Czyli nie ogarniali.
A już miałem nadzieję, że soundbar da dodatkowe drugie wyjście na BT.

W słuchawkach jest 5.0, kupowane w tym roku (wersja dla dzieci z ograniczeniem dB).

-----