karta raid nvme

Marcin Debowski

Jan 6, 2024, 7:06:47 PMJan 6
Spotkał się ktoś z jakąś generyczną (tanią) kartą pcie, która robi raid
z np. 4 dysków m.2 nvme i działa na zasadzie "jednokanałowej"?
Jest trochę kart, które wymagają "bifurcation" (podziału szyny), np.
karty Asusa, a z generyków takie:
https://www.amazon.pl/Rozszerze%C5%84-Stacjonarny-PH44-Indywidualn%C4%85-Kontrolera/dp/B0B6JB7QP8/

Szukam czegoś co po prostu zrobi raid na karcie a komunikacja będzie
szła szeregowo, jedym kanałem, a nie równolegle podzieloną szyną.

Mam trochę w miarę dychających nvme i chciałbym je scalić w jeden
wolumin. Prędkości na poziomie pojedynczego kanału zadowalają mnie w
zupełności.

--
Marcin