tp link Archer TX50E

1 view

PiteR

Archer TX50E
https://static.tp-link.com/overview-02_large_1585645973493w.png
https://www.tp-link.com/uk/home-networking/adapter/archer-tx50e/

moc karty 50%, wifi chodzi w trybie ac, do routera 3m, strop deski,
bardzo silny sygnał. klawiatura mk270, mysz M180,
odbiornik logitech na kablu 3m pod sufitem bo mysz gubiła sygnał.

słuchawki AirPods 2nd generation
https://www.apple.com/airpods-2nd-generation/

w pracy słuchawki z Samsungiem J5 2017, hala, zasięg 50 metrów
w domu 2 metry i dzwięk się jąka. W uchu od strony kompa gra
wystarczy obrocic glowe albo zasłonić reką i zaczyna dzwiek chrypieć.

ki czort?

--
Piter

Miłość rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

Marcin Debowski

On 2023-03-08, PiteR <em...@fauszywy.pl> wrote:
> [...]
> w domu 2 metry i dzwięk się jąka. W uchu od strony kompa gra
> wystarczy obrocic glowe albo zasłonić reką i zaczyna dzwiek chrypieć.

Cóś pewnie zakłóca. Masz np. przeładowane pasmo (wiele nadajników
pracujących w danym zakresie). Czasami naprawdę trudno zgadnąć. Kiedyś
miałem "baby monitor" całkiem poważnej firmy, który zakłócał tak
skutecznie, że w promieniu 2m od tzw. odbiornika nic wifi nie działało.

Przy wifi można zobaczyć obciążenie danych kanałow (jest kupa programów
do tego), dla BT, nie wiem.

--
Marcin

PiteR

in <news:xo9OL.1269872$rQWd....@fx10.ams1>
user Marcin Debowski pisze tak:

> [...]
> Kiedyś miałem "baby monitor" całkiem poważnej firmy, który
> zakłócał tak skutecznie, że w promieniu 2m od tzw. odbiornika nic

:/

niefajnie
a tak mogłobyć miło, wyłączałem telewizor a muza dalej leciała z pc do
słuchawki i mozna było zakimać.

Bluetooth z telewizora nie ma tej wady ale mój tv niestety to rocznik
2020 w którym Samsung zabrał opcję wyłącz obraz.

--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.

PiteR

in <news:xo9OL.1269872$rQWd....@fx10.ams1>
user Marcin Debowski pisze tak:

> Cóś pewnie zakłóca. Masz np. przeładowane pasmo (wiele nadajników
> pracujących w danym zakresie).

Pewnie tak. Zakłócenia.

Na próbę przyniosłem tu dwa laptopy dell i jest tak samo źle
jak na tej karcie tp link Archer TX50E. Słabiutki zasięg.

Potem kupiłem bluetooth na usb. Jest o niebo lepiej.
Zasięg około 7 metrów w ang drewnianym domu.

https://www.amazon.co.uk/TP-LINK-UB4A-Bluetooth-Computer-Receiver/dp/B09S15RLH5/

Jeszcze ciekawi mnie jak to jest z mocą nadajnika
bo wygrywa smartfon, potem jest telewizor, potem dongle
i na końcu karty.

Czy jest gdzieś wybór tej mocy bt?
Bo widzę tylko chyba moc wifi.

https://ibb.co/nPWyhQV