Specyfikacja uczniowskich komputerów

ąćęłńóśźż

www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/takie-laptopy-dostana-uczniowie-od-rzadu-sprawdzamy-szczegoly-przetargu-na-760-mln-zl/8s74vy5
Mnie interesują sprawy serwisowe, bo przez 3 lata to pewnie z 1/3 sprzętu dozna jakichś mniejszych lub większych uszkodzeń.

zhbick

W dniu 25.01.2023 o 10:13, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
> Mnie interesują sprawy serwisowe, bo przez 3 lata to pewnie z 1/3
> sprzętu dozna jakichś mniejszych lub większych uszkodzeń.

Jeśli mówimy o czwartoklasistach, to zaryzykuję twierdzenie, że już po
roku te laptopy będą w mniejszym lub większym stopniu rozpizgane.

Stawiam na wyłamane porty, wydłubane klawisze i uszkodzenia typowe dla
upadków na podłogę i trzaskania matrycą o klawiaturę.

pozdrawiam,
Michał

PiteR

in <news:63d117a9$0$9600$6578...@news.neostrada.pl>
user zhbick pisze tak:

> [...]
>
> Stawiam na wyłamane porty, wydłubane klawisze i uszkodzenia typowe
> dla upadków na podłogę i trzaskania matrycą o klawiaturę.

dałbym im używki poleasingowe po 700zł

--
Piter

Miłość i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

_Master_

W dniu 2023-01-25 o 10:13, ąćęłńóśźż pisze:
> Mnie interesują sprawy serwisowe, bo przez 3 lata to pewnie z 1/3
> sprzętu dozna jakichś mniejszych lub większych uszkodzeń.

Ale o co Ci chodzi?

_Master_

W dniu 2023-01-25 o 23:59, PiteR pisze:
> dałbym im używki poleasingowe po 700zł

Nie wiem dlaczego masz takie zdanie

Ja znam "komunistów" którzy potrafią lepiej ogarnąć sprzęt i go
poszanować niż taka rozwydrzona GIMBAZA

wowa

> [...]
> Mnie interesują sprawy serwisowe, bo przez 3 lata to pewnie z 1/3 sprzętu
> dozna jakichś mniejszych lub większych uszkodzeń.

Mnie bardziej interesuje ile działek Morawiecki sprzeda aby za to
zapłacić. W bardziej bogatej Danii dzieciaki dostają tablety, raz, do
końca nauki. I tylko to noszą szkoła - dom.
Wojtek

ąćęłńóśźż

Wychodzi około 600 milionów.
Oczywiście Twoje dzieci mogą jechać na Jersey do zmieniania pościeli w hotelach, po trzech latach zostaną menedżerem piętra jeśli
inteligentne.

-----

wowa

> Wychodzi około 600 milionów.
> Oczywiście Twoje dzieci mogą jechać na Jersey do zmieniania pościeli w
> hotelach, po trzech latach zostaną menedżerem piętra jeśli inteligentne.

Co sie czepiasz moich dzieci? Nie o tym jest temat.
Wojtek

Mateusz Bogusz

On 26.01.2023 20:34, wowa wrote:
> W bardziej bogatej Danii dzieciaki dostają tablety, raz, do końca nauki.
> I tylko to noszą szkoła - dom.

Akurat przykład na którym lepiej się nie wzorować, chyba że potrzebujemy
w najbliższej przyszłości sporo sekretarek.

Mateusz Bogusz

wowa

> Akurat przykład na którym lepiej się nie wzorować, chyba że potrzebujemy w
> najbliższej przyszłości sporo sekretarek.

Dobre / nie dobre, nie wiem. Bardziej mnie przeraziła informacja że nie
uczą pisania odrecznego.
Wojtek

nadir

W dniu 28.01.2023 o 22:55, wowa pisze:

> Dobre / nie dobre, nie wiem. Bardziej mnie przeraziła informacja że nie
> uczą pisania odrecznego.
> Wojtek

Już pomijając, że uczą oraz to, że jedno nie wyklucza drugiego, to
pochwal się kiedy ostatnio napisałeś odręcznie więcej niż kilka zdań?
Jakiś list, podanie, donos?

wowa

kilka zdań prawie codziennie. Więcej to rzadko gdyż moją kaligrafię sam
mam problem odczytać :) A to ze nie uczą mówiła przewodniczka na
wycieczce (a może to był tylko projekt, nie jestem pewien).
Wojtek

Mateusz Bogusz

On 29.01.2023 01:47, nadir wrote:
> Już pomijając, że uczą oraz to, że jedno nie wyklucza drugiego, to
> pochwal się kiedy ostatnio napisałeś odręcznie więcej niż kilka zdań?

A to racja. Sam zauważyłem że napisać kilka zdań więcej, to teraz takie
bazgroły wychodzą że przerażenie w oczach.

Mateusz Bogusz

wowa

> A to racja. Sam zauważyłem że napisać kilka zdań więcej, to teraz takie
> bazgroły wychodzą że przerażenie w oczach.

Zrobiłem kiedyś test. Skup się na pisaniu, myśl o słowie które piszesz
a nie o dalszej części zdania lub o ... wiadomo czym. Wrecz myśl o
literce którą kreślisz. Trwało wolniej ale pismo jest równe i czytelne.
Prawie kaligrafia.
Wojtek

nadir

W dniu 30.01.2023 o 21:17, wowa pisze:

> [...]
> nie o dalszej części zdania lub o ... wiadomo czym. Wrecz myśl o literce
> którą kreślisz. Trwało wolniej ale pismo jest równe i czytelne. Prawie

I kto ma dzisiaj na to czas?

Animka

W dniu 30.01.2023 o 21:17, wowa pisze:

Oduczyłam się pisania ręcznego i jak coś napiszę długopisem to aż się
wstydzę tego pisma. Tak jakbym uczyła się dopiero pisać. Fakt, ze
lekarze piszą jeszcze gorzej. Tak gryzmolą, że nie można odczytać.
Dobrze, że treraz recepty komputerowo drukują.

--
animka

Adam

Lata temu na studiach też mi się charakter pisma mocno pogorszył.
Ale to były czasy, że cały wykład trzeba było notować, aby go sobie poźniej
przypomnieć i przyswoić wiedzę.

Z pisma prawie kaligraficznego zrobiło mi się coś na kształt stenografii.
A studia wcale nie lekarskie.

--
Pozdrawiam.

Adam

ąćęłńóśźż

Myślałem, ze tylko ja tak miałem - dziś chyba bym nie odczytał.

-----

Mateusz Bogusz