Mini PCI Express

PiteR

Jan 29, 2024, 2:38:58 PMJan 29
Mam na pcb dwa złącza Mini PCI Express obok siebie. Prawy ma w swoim
obrębie slot do karty SIM gsm.

W lewym złączu mam ssd mSATA 32gb z win10 a w prawym też chciałbym mieć
ssd mSATA z danymi. Niestety płytka nie widzi żadnych ssd wsadzanych do
prawego portu.

Czy tylko wifi lub gsm tam zadziała?
W laptopach dyski chodzą w portach gsm a tu nie i figa.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

Marcin Debowski

Jan 29, 2024, 6:13:15 PMJan 29
On 2024-01-29, PiteR <em...@fauszywy.pl> wrote:
> [...]
> prawego portu.
>
> Czy tylko wifi lub gsm tam zadziała?
> W laptopach dyski chodzą w portach gsm a tu nie i figa.

MZ to loteria i widzimisie producenta. Mam itx Asusa, której złącze do
wifi łyka wszystko, a mam też jakieś Lenowo, X260 bodajże, które łyka
tylko wifi/gsm. Przy czym w X240 łykało jeszcze wszystko. Najlepiej
pogóglać po konkretnym modelu.

--
Marcin