zmiana rozdzielczości ekranu

ToMasz

witam
Normalny pecet, RX480, hdmi, telewizor sharp 4k. Niestety 4k nie jest
takie zajebiste jak mi się wydawało. co gorsza, TV ma duży lag w grach,
i usiłuję go przestawić w tryb gry(nazywa sie to Active motion).
niestety, tryb gry.... jest niedostępny. przez zupełny przypadek udało
mi siego wywołać włączając hdr - mam tryb "HDR-Gra".
Diagnoza wstępna jest taka: Komputer wysyła informacje ze.... możemy się
komunikować w 4k i tak zostaje. gdy próbuję zmniejszyć rozdzielczość do
2k- aby mieć większą swobodę w częstotliwości odświeżania, to
(uproszczenie) kanał komunikacyjny zostaje w 4k, wysyłana rozdzielczość
to 2k. wygląda to masakrycznie
https://ibb.co/d4G2wgP
w prawym rogu powiększyłem dwie literki "K". są różne. Literka "N" ma
dwie inne nóżki. to boli. w sensie karta graficzna dobra, monitor
(telewizor) dobry, a obraz - taki sobie.
Zainstalowałem sterownik AMD - w ich sofcie mogę zmienić pierdylion
parametrów związanych z upiększaniem, filtrowaniem, wygładzaniem, tryby
gier, kina.... ale nie rozdzielczość. Rozdzielczość tyko w windowsie.
Pomóżcie proszę jak sprawić, żeby windows wysyłał sygnał 2k.
w menadżerze urządzeń jest zwykły monitor PnP, ale w oknie którego
fragment sfotografowałem jest widoczny telewizor sharp - czyli "gadają"
ze sobą.

ToMasz

PS
W linuksie, gdy wybiorę 2k - tv przełącza sie w 2k. jak wybiorę 800x600
- też się przełącza w żądaną rozdzielczość (klawisz info na pilocie tv)

PiteR

in <news:tnkm6s$3m616$1...@dont-email.me>
user ToMasz pisze tak:

> [...]
> (uproszczenie) kanał komunikacyjny zostaje w 4k, wysyłana
> rozdzielczość to 2k. wygląda to masakrycznie

To nie wygląda na wysyłane 1440p tylko na 1080p

tak nie możesz?

https://ibb.co/gRwBt1J

spróbuj RGB i spróbuj obniżyc te 444
tv ile Hz wyciaga 60 czy 120?

https://ibb.co/V3X53qg

--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.

ToMasz

W dniu 17.12.2022 o 18:56, PiteR pisze:
> in <news:tnkm6s$3m616$1...@dont-email.me>

> To nie wygląda na wysyłane 1440p tylko na 1080p

> tak nie możesz?
>
> https://ibb.co/gRwBt1J
mogę, i tak właśnie zrobiłem. efekt pokazałem na fotce, ale opiszę
jeszcze raz
wybieram 4k - jest 4k (nie mam szans na podniesienie powyzej 60hz)
wybieram 1920x1080 (to nie jest 2k?) i "kanał" hdmi zostaje na 4k,
rozdzielczość 1080 - dalej nie mam szans na podniesienie 60hz na 100, 120 hz

> spróbuj RGB i spróbuj obniżyc te 444
> tv ile Hz wyciaga 60 czy 120?
tak zrobię.
> https://ibb.co/V3X53qg
u Ciebie to o wiele lepiej wygląda. jaki to system, wersja? Ja mam
najnowszego win 10.

ToMasz

PiteR

in <news:tnl2gq$3n8i7$1...@dont-email.me>
user ToMasz pisze tak:

> [...]
> wybieram 1920x1080 (to nie jest 2k?) i "kanał" hdmi zostaje na 4k,
> rozdzielczość 1080 - dalej nie mam szans na podniesienie 60hz na

moj tv jest 60Hz (nie gram) UE58RU7100KXXU

w tv wlaczam source: PC
oraz Input Signal Plus zeby z 30Hz przejsc na 60Hz

3840x2160p (natywne wyswietlacza)
potem jest 1440p
potem 1920x1080p to full hd

> u Ciebie to o wiele lepiej wygląda.

jeszcze bładzisz ale jak wlaczysz to zobaczysz 4k ;)

https://www.youtube.com/watch?v=6k7a8bw451M

> jaki to system, wersja? Ja mam najnowszego win 10.

w8.1 ale ja tu mam mnóstwo systemów na mSATA
tylko ze 8.1 lubie najbardziej

https://ibb.co/qgYXSLN
https://ibb.co/cbNpVwY

Animka

W dniu 2022-12-17 o 16:11, ToMasz pisze:
> [...]
> w menadżerze urządzeń jest zwykły monitor PnP, ale w oknie którego
> fragment sfotografowałem jest widoczny telewizor sharp - czyli "gadają"

Nie możesz ścignąć se strony Skarpa sterowników karty gragicznej do niego?

--
animka

Animka

> [...]
> w menadżerze urządzeń jest zwykły monitor PnP, ale w oknie którego
> fragment sfotografowałem jest widoczny telewizor sharp - czyli "gadają"

Nie możesz ścignąć se strony Sharpa sterowników karty gragicznej do niego?

--
animka

Animka

W dniu 2022-12-18 o 00:00, Animka pisze:
Sorry: Sharpa, a nie Skarpa. Zawsze jakaś literówka mi wyłazi :-(

--
animka

ToMasz

na razie doszedłem do tego, ze im więcej sterowników, im lepsza
komunikacja po kablu hdmi - tym większa szansa ze windows "wskoczy" w 4k
i "wewnątrz" poda 4k, 2k.. i tak dalej

Na linuksie udało mi się ręcznie stworzyć tryby w których ustalam wyższą
częstotliwośc, oczywiście przy niższej rozdzielczości. w 720p telewizor
wyciąga 100hz. ale co bym nie robił - nie przechodzi wyżej. albo jest no
signal, albo ekran jest zielony.
gdy odpalam w dosboxie jakąś starą grę, telewizor "przeskakuje" w
640x480 - więc da się.
no nic. chyba sie poddałem. w zasadzie ja też w gry nie gram, ale
chciałem zacząć. o ile w wiedzminie nie ma różnicy, to chciałem dzieciom
pokazać że te popierdółki w które pociskają na smartfonach, nijak się
mają z moonpatrolem, galagą, boulderdashem, czy nawet superfrogiem. Ale
z lagiem 200ms sam nie daję rady.

ToMasz

ToMasz

> Nie możesz ścignąć se strony Skarpa sterowników karty gragicznej do niego?
producent telewizora nie oferuje sterowników do mojej karty graficznej.
Co dziwne, nie oferuje również sterowników do telewizora.

ToMasz

Kamil

Użytkownik "Animka" napisał:

> Nie możesz ścignąć se strony Skarpa sterowników karty gragicznej do niego?

Czy ta kretynka kiedykolwiek nauczy się cytowania?

Pzdr

Marcin Debowski

On 2022-12-18, ToMasz <tom...@poczta.fm.com.pl> wrote:
> na razie doszedłem do tego, ze im więcej sterowników, im lepsza
> komunikacja po kablu hdmi - tym większa szansa ze windows "wskoczy" w 4k
> i "wewnątrz" poda 4k, 2k.. i tak dalej

Hmmm. To mi przypomniało moje boje po kupnie nowego telewizora i zmianie
infrastruktury z 2k na 4k. Skończyło się kupnem nowych kabli dla
sprzętu, który chodził w 4k.

--
Marcin

Jacek Maciejewski

U mnie się skończyło inaczej. Któregoś dnia stwierdziłem że wysiadło
wyjście HDMI z płyty głównej kompa oraz wejście HDMI w TV. Komp dalej
działa bo korzystam z DVI, a w TV musiałem wymienić płytę.
--
Jacek
I hate haters.

PiteR

in <news:tnmoeh$3um33$1...@dont-email.me>
user ToMasz pisze tak:

> na razie doszedłem do tego, ze im więcej sterowników, im lepsza
> komunikacja po kablu hdmi - tym większa szansa ze windows
> "wskoczy" w 4k i "wewnątrz" poda 4k, 2k.. i tak dalej

Ty coś źle robisz. To powinno hulać bez zadnych sterowników do
telewizora. Ustaw w karcie graf najniższy tryb, RGB i 8bit
u Ciebie widać na foto YCbCr444.

Doprowadź chociaż do obrazu 3840 x 2160p @30Hz

podaj model telewizora bo zapomniałem.

Adam

Dnia Sun, 18 Dec 2022 12:36:32 GMT, PiteR napisał(a):

> [...]
>
> Ty coś źle robisz. To powinno hulać bez zadnych sterowników do
> telewizora. Ustaw w karcie graf najniższy tryb, RGB i 8bit

A może pójść od drugiej strony i na TV wymusić max 1920?

--
Pozdrawiam.

Adam

Kazik

W dniu 2022-12-18 o 11:09, Kamil pisze:
A Ty Kolego kiedy nauczysz się s z a n o w a ć kobiety???

PiteR

in <news:r681gmvr5rcx.xgas4vh7rmib$.d...@40tude.net>
user Adam pisze tak:

> A może pójść od drugiej strony i na TV wymusić max 1920?

Nie ma czegos takiego jak wymusić. Przynajmniej w moim tv.

Podłaczyłem laptop z w10 z ciekawości.

https://ibb.co/kmf5Q3r
https://ibb.co/pnQ0RRS

1634Racine

Kazik w news:639f2ebb$0$566$6578...@news.neostrada.pl
skadinad uwaga z tych slusznych...
but:
jednoczesnie groteskowa.
chyba wrecz glupia.
z tych bezmyslnych w kazdym razie.
poniewaz:
co do *szanowania* maja *akurat* kobiety? dlaczego *akurat* kobiety?
a co z czlowiekiem po prostu?
moze szanowac trzeba po prostu czlowieka.

PiteR

in <news:639f3d20$0$557$6578...@news.neostrada.pl>
user 1634Racine pisze tak:

> co do *szanowania* maja *akurat* kobiety? dlaczego *akurat* kobiety?
> a co z czlowiekiem po prostu?
> moze szanowac trzeba po prostu czlowieka.

na pewno trzeba

ToMasz

dzisiaj zrobiłem maszynkę do sprawdzania lagu. niestety, liczy lag
telewizora i systemu operacyjnego
ale po cholerę? normalnie działam w 3840 x 2160p @60Hz i korzystając z
tej maszynki dowiedziałęm się ze mam lag 145-175 milisekund.
przełączenie na 30hz daje lag grubo ponad 200ms, na 50hz - 170-200hz.
Zmniejszenie rozdzielczości i podniesienie odświeżania na 100hz nie
zmniejsza lagu poniżej 140ms. Przełączanie obrazu na tv - standard,
movie, eco, lub
w windowsie na hdr-gra - też nie powoduje zmniejszenia lagu. wręcz
przeciwnie w windowsie jest 160-170ms

https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/sharp/lc-40ug7252k/instrukcja?p=16

> Nie ma czegos takiego jak wymusić. Przynajmniej w moim tv.
ja mogę w linuksie poustawiać co chcę. TV powyżej 100hz wogóle nie
wyświetla.

najlepszy monitor hp z innym kompem ma lag na poziomie 100-110. jeszcze
raz - to jest faktyczne opóźnienie w przełączaniu okien przez kliknięcie
myszką - nie samo opóźnienie tv

ToMasz

PiteR

in <news:tnnoeb$1ake$1...@dont-email.me>
user ToMasz pisze tak:

> dzisiaj zrobiłem maszynkę do sprawdzania lagu. niestety, liczy lag
> telewizora i systemu operacyjnego
> ale po cholerę? normalnie działam w 3840 x 2160p @60Hz

aha to jednak masz po w10 obraz w 4k

> korzystając z tej maszynki dowiedziałęm się ze mam lag 145-175
> milisekund.

nie wiem co to jest lag i nie chcę wiedzieć :)

> https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/sharp/lc-40ug7252k/instrukcja?p=16

ok

> ja mogę w linuksie poustawiać co chcę. TV powyżej 100hz wogóle nie
> wyświetla.

może tv nie wyświetla trybów powyżej 60Hz bo masz kabel HDMI 1.4b
a może wymagany jest kabel HDMI 2.1

The HDMI 1.4 standard supported 4K 30 FPS. And the HDMI 2.0
supported a resolution of 4K at 60 Hz or 8K at 30 Hz. The latest
HDMI 2.1 standard supports 4K at 120 Hz and 8K at 60 Hz.

wyjscie w karcie nie jest czasem HDMI 2.0b

niby mógłbyś wybrać tryb 1440p @ 120Hz wg tego obrazka

https://www.the-home-cinema-guide.com/wp-content/uploads/hdmi-video-formats-table.png

https://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-rx-480.c2848

https://www.the-home-cinema-guide.com/hdmi-cable-connector-explained.html

ToMasz

> aha to jednak masz po w10 obraz w 4k
mam, ale nie chcę, bo... to trudno wyjaśnić. dzisiaj bawiłem się z
arduino ide. czionkę którą piszę program mogę zmieniać dowolnie.
czcionkę w menu - już nie. wieć literki programu mam na 40calowym tv
dość duże, w menu dużo za małe. jest takich momentów w windowsie - masa.
w linuksie mniej, ale też są. windowsa mam w zasadzie do grania, wiec 2k
wystarczy, tym bardziej ze miałem nadzieje na wyższe odświeżanie

> nie wiem co to jest lag i nie chcę wiedzieć :)
wyobraź sobie ze masz dwa otwarte okna (nie na cały ekran), tak że
większa część jednego zasłania drugie
Aby wydobyć to z pod spodu, musisz kliknąć w dowolne miejsce
zasłoniętego okna - wyskoczy do przodu - to chyba oczywiste. więc ja
dzisiaj mierzyłem ile to trwa. 1 dziesiątej sekundy nie zauważysz, ale
już dwie dziesiąte - tak.

> może tv nie wyświetla trybów powyżej 60Hz bo masz kabel HDMI 1.4b
> a może wymagany jest kabel HDMI 2.1
kabel mam już trzeci - tym razem 2.1 - 8k

> [...]
> HDMI 2.1 standard supports 4K at 120 Hz and 8K at 60 Hz.
>
> wyjscie w karcie nie jest czasem HDMI 2.0b

nie. dowolna mała rozdzielczość - sprawdzałem kilka - albo daje cały
zielony obraz, albo kabel odłączony.
natomiast:

Display outputs include: 1x HDMI 2.0b, 3x DisplayPort 1.4a.

muszę sprawdzić które ze złącz ma 2.0b !!!!!!!!1111jeden.

Dzięki za wskazówkę

ToMasz

ToMasz

taką mam:

https://www.msi.com/Graphics-Card/Radeon-RX-480-ARMOR-4G/Specification

obydwa porty hdmi są 2.0b

lipa

ToMasz

PiteR

in <news:tno612$2ek0$1...@dont-email.me>
user ToMasz pisze tak:

> taką mam:
>
> https://www.msi.com/Graphics-Card/Radeon-RX-480-ARMOR-4G/Specificat
> ion
>
> obydwa porty hdmi są 2.0b
>
> lipa

Szkoda, że telewizory nie mają DisplayPort
ten twój na karcie jest mocniejszy od hdmi.

Cenna nauczka dla mnie przy kupowaniu następnego telewizora
hdmi ma być 2.1

Animka

W dniu 18.12.2022 o 11:05, ToMasz pisze:
To oglądaj na monitorze.

--
animka

Animka

W dniu 18.12.2022 o 11:09, Kamil pisze:
Dlaczego debillu wyciąłeś moj post i nie mogę teraz tego sprawdzić ty
debilu.

--
animka

Adam

No genialne. Ma wydać około 3000 zł, żeby móc "oglądać na maonitorze".
A gdzie go ma postawić?

Znów nie wiesz, o czym jest dyskusja.
Chodzi o rozdzielczość, skalowanie i odświeżanie na (stosunkowo) dużym
formacie.

--
Pozdrawiam.

Adam

Kazik

W dniu 2022-12-18 o 17:16, 1634Racine pisze:

> [...]
> a co z czlowiekiem po prostu?
> moze szanowac trzeba po prostu czlowieka.

W naszej kulturze przyjęte jest, aby ochraniać osoby słabsze, a więc
głównie kobiety i dzieci. ,

Grzegorz Niemirowski

Kazik <suw...@wp.pl> napisał(a):
> W naszej kulturze przyjęte jest, aby ochraniać osoby słabsze, a więc głównie kobiety i dzieci. ,

Zmieniasz temat. Było o szacunku a teraz piszesz o ochronie przed zagrożeniami fizycznymi.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/

1634Racine

Kazik w news:63a054bb$0$476$6578...@news.neostrada.pl
w *naszej* kulturze. Bo w *innych* tego nie ma. *To* wyroznia *nasza*
kulture. Jest taka *wybitna* . BZDURA.
(poza tym nie o wyciaganiu kalek, sierot i dam w ciazy ze wzburzonych fal
powodzi tutaj napisano wczesniej)

Kazik

W dniu 2022-12-19 o 14:37, Grzegorz Niemirowski pisze:

> Zmieniasz temat. Było o szacunku a teraz piszesz o ochronie przed
> zagrożeniami fizycznymi.

Czy nazwanie kogokolwiek "kretynem, kretynką" jest nobilitujące, czy
pejoratywne? Masz rację - to nie dotyczy tylko kobiet, niemniej uważam,
że takich słów nie powinno używać się w stosunku do każdej osoby.

Kazik

W dniu 2022-12-19 o 15:59, 1634Racine pisze:

> w *naszej* kulturze. Bo w *innych* tego nie ma. *To* wyroznia *nasza*
> kulture.  Jest taka *wybitna* . BZDURA.
> (poza tym nie o wyciaganiu kalek, sierot i dam w ciazy ze wzburzonych
> fal powodzi tutaj napisano wczesniej)

Owszem - w naszej. W innych jest różnie.

ToMasz

W dniu 19.12.2022 o 17:41, Kazik pisze:
nie wiem gdzie zimowałeś przez parę lat, ale Animka to taka nasza
grupowa maskotka. Byłaby lubiana, uwielbiana, podziwiana gdyby nie jeden
drobny szczegół.
Kiedyś usłyszałem taką sentencje. Jeśli człowiek się nie zna i nie
odzywa, to nie wiadomo czy mądry czy głupi. jak się odezwie - to
rozwiewa wątpliwości.
No i nasza szanowna koleżanka nie chce skorzystać z prawa milczenia -
moim zdaniem - jednynie za rezygnacje z tego prawa dostaje kopy w du$%$##
ToMasz

ToMasz

W dniu 19.12.2022 o 11:44, Adam pisze:
to nawet nie chodzi o to ile to kosztuje, ale o fakt, że pewne rzeczy
które wydają się nam być oczywiste, wcale takie nie są. nie działają tak
jakby się wydawało ze powinny działać. Oto przykład programu, który jest
multiplatformowy, super uniwersalny. okno thunderbirda ma czcionkę
zgodną z zaleceniami systemowymi. okno logowania Vuescan-a też. ale sam
program już nie. czcionki maciupkie.

https://ibb.co/H4VnJ3W

I teraz do Animki: kupiłem wielki monitor (znaczy telewizor spełniający
rolę monitora) i liczyłem ze dostanę duże czcionki i dużą rozdzielczość.
Chyba oczywiste - prawda? Otóż nie. niektóre czcionki mają niezmienialny
rozmiar. mogę je powiększyć globalnie, coś jak wielka lupa na ekran, ale
wszystko rośnie. ikonki jak znaczki pocztowe.
więc co za problem zmniejszyć rozdzielczość? - tak właśnie zrobiłem.
przecież monitor 4k, wyświetli spoko 2k? No tak, ale windows uparł się
ze w podczas transmisji 4k, wyśle 2k, co daje efekty pokazane w
pierwszym poście - dwie literki "K" w różnym miejscu ekranu wyglądaja
inaczej. a każda z nich podobna jest do kupy.

czy jeśli kupię monitor za 5 tyś czy za 10 tyś - będzie lepiej? "w
męskiej jaskini" mam 55 calowy kruger-marz, który zepsuty dostałem
gratis. naprawiłem - działa i nie robi żadnych głupich numerów opisanych
wyżej i ma mniejszy input lag. więc to nie jest kwestia ceny, tylko
informacji, lub w zasadzie jej braku.

ToMasz

PS. a kruger to straszna kupa bo ma kolory 4:2:0, albo i jeszcze gorsze.
łagodne kolory, miękkie przejścia wyglądają jakby ktoś zredukował paletę
do 256 barw/odcieni. późne atari wczesna amiga.

ąćęłńóśźż

A nie walczysz przypadkiem z upscalingiem telewizora jak Don Kichot z wiatrakami?
Czy Twój telewizor ma menu określania co jest źródłem dla konkretnego wejścia (np. sygnał z PC czy sygnał z odtwarzacza)?

-----

Marcin Debowski

On 2022-12-19, ToMasz <tom...@poczta.fm.com.pl> wrote:
> [...]
> Kiedyś usłyszałem taką sentencje. Jeśli człowiek się nie zna i nie
> odzywa, to nie wiadomo czy mądry czy głupi. jak się odezwie - to

To tak działa na każdym z poziomów, więc zarówno dla jej wypowiedzi jak
i reakcji na jej wypowiedzi.

--
Marcin

1634Racine

Kazik w news:63a09447$0$544$6578...@news.neostrada.pl
ale TO nie wyroznia naszej kultury, bowiem takich kultur jest wiele i sa
wsrod nich kultury na poziomie wrecz plemiennym. Ergo: nie ma co szczycic
sie takim osiagnieciem, bo to zadne osiagniecie, aczkolwiek lepiej,ze jest,
niz gdyby bylo wprost przeciwnie.

1634Racine

Marcin Debowski w news:rA6oL.496257$YVsf....@fx01.ams1
nareszcie dobre podsumowanie slynnej nudy w walce z dama

Animka

W dniu 2022-12-20 o 06:55, 1634Racine pisze:
Damy dziela sie na damy i nie damy.
Dama czy nie dama nie pozwoli jakiemuś pedziowi wyzywac się od debilek.
Miałam w szkole takiego jednego pedała-nauczyciela od księgowości,
Szopen na niego mówili bo był podobny, tylko stary i siwy. Zawsze
prowadzał się z jakimś młodym przydupasem. Często zamykali się w jakiejś
pustej sali.
Ciort z nim tylko, że tak strasznie nienawidził kobiet, że nawet jego
wypowiedzi to udowadniały, ale jako pan nauczyciel kobietom wystawiał
kiepskie stopnie, jakby z litości.

--
animka

Animka

W dniu 2022-12-19 o 22:00, ToMasz pisze:
Każdy pedał tak powie, bo ma w tych kopach doświadczenie -maskotku grupowy.

--
animka

Sushi Master

Wed, 21 Dec 2022 20:34:21 +0100, Animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wysmarował:

> Każdy pedał tak powie, bo ma w tych kopach doświadczenie -maskotku grupowy.

Ależ dno.

SushiMaster

Animka

W dniu 2022-12-21 o 21:52, Sushi Master pisze:
Oho, obrońca maskotka :D

--
animka

Kazik

W dniu 2022-12-21 o 22:01, Animka pisze:

> Oho, obrońca maskotka :D

Animko! Przykro mi to powiedzieć ale... zamilcz.
Przeczytaj ostatnie posty, swoje odpowiedzi... O godność walczy się
innym językiem. A gdy to zrozumiesz - wróć. Będzie nam Ciebie brakowało.

ToMasz

W dniu 19.12.2022 o 23:08, ąćęłńóśźż pisze:
> A nie walczysz przypadkiem z upscalingiem telewizora jak Don Kichot z
> wiatrakami?
chyba nie, gdyż w linuksie rozdzielczości się zgadzają
> Czy Twój telewizor ma menu określania co jest źródłem dla konkretnego
> wejścia (np. sygnał z PC czy sygnał z odtwarzacza)?
tak i nie. telewizor ma wejścia tyko hdmi (lan, karta sd, wifi, usb się
nie liczą). Tv ma tryb dedykowany do współpracy z konsolami i PC,
natomiast tryb się ukatywnia tylko jak jest odpowiedni sygnał. Co to
znaczy - nie wiem. myślałem ze 100hz, czy nawet więcej -niestety nie. w
windowsie gdy załącze HDR - uaktywnia się w tv tryb game-hdr. tyle że
to nic nie daje. zrobiłem urządzenie do pomiaru opóźnien - są na tym
samym poziomie.

ToMasz

Animka

W dniu 23.12.2022 o 12:25, Kazik pisze:
Czy ja weszłam przez omylkę na czyjaś prywatkę?
Ukryjcie chłopcy sobie tę prywatę tylko dla siebie i nie wchodźcie na
grupy publiczne.
Nie wszyscy chcą Was czytać.

--
animka

ToMasz

> Czy ja weszłam przez omylkę na czyjaś prywatkę?

BIORĄC POD UWAGĘ to co napisałaś w temacie - tak. OBojętnie czy jesteś
samcem/samicą, przedstawicielem dowolnej rasy ludzkiej czy wyznania -
jeszcze raz to powtórzę - _biorąc pod uwagę co napisałaś_ - zdecydowanie
pomyliłaś bajki.

> Ukryjcie chłopcy sobie tę prywatę tylko dla siebie i nie wchodźcie na
> grupy publiczne.
> Nie wszyscy chcą Was czytać.
kto po za Tobą ma problem?

po kija argumentujesz emocjami. zacytuj co mądrego napisałaś - nikt Ci
nie fiknie.

ToMasz

Animka

W dniu 23.12.2022 o 12:25, Kazik pisze:
Mnie Twojej sekty nie będzie brakowało. Zresztą przedtem Cię tu nie
widziałam-ale to nieistotne.

--
animka

Animka

W dniu 25.12.2022 o 22:45, ToMasz pisze:

> [...]
> samcem/samicą, przedstawicielem dowolnej rasy ludzkiej czy wyznania -
> jeszcze raz to powtórzę - _biorąc pod uwagę co napisałaś_ - zdecydowanie

Kop się z koniem i spw podskokach,

> kto po za Tobą ma problem?
>
> po kija argumentujesz emocjami. zacytuj co mądrego napisałaś - nikt Ci
> nie fiknie.

Te Tomek matołek idź sobie lepiej jakieś mangi poogladać.

--
animka

ToMasz

W dniu 26.12.2022 o 02:20, Animka pisze:
Dziękuję i życzę miłych świąt i spokojnego nowego roku
Pozdrawiam
ToMasz

rad...@konto.pl

Wed, 21 Dec 2022 20:34:21 +0100, w <tnvo8a$1g5e$1...@gioia.aioe.org>, Animka
<ani...@to.nie.ja.wp.pl> napisał(-a):

> Każdy pedał tak powie, bo ma w tych kopach doświadczenie -maskotku grupowy.

Czekam na kolejne posty głoszące tolerancję dla tej idiotki :D

robot

W dniu 18.12.2022 o 17:16, 1634Racine pisze:
> [...]
> a co z czlowiekiem po prostu?
> moze szanowac trzeba po prostu czlowieka.

Bo kobiety są super!
Więc warto szanować je podwójnie.