HUB USB

Trybun

Jan 26, 2024, 4:44:34 AMJan 26
Może ktoś polecić niedrogi aktywny hub usb który popracuje dłużej? W
przeciągu 2 lat padło mi już 5sztuk. Czy w ogóle są takie które
popracują dłużej? U tych które posiadam bezproblemowa praca to jakieś
parę miesięcy, następnie zaczynają się rozłączenia, do stopnia że hub
dłużej martwy niż żywy, czyli nieużytku stosowanego. A może to
instalacja fotowoltaiczna tak je psuje?

heby

Jan 26, 2024, 5:00:43 AMJan 26
On 26/01/2024 10:44, Trybun wrote:
> Może ktoś polecić niedrogi aktywny hub usb który popracuje dłużej?

Używam od kilku lat HUBa z zasilaniem, z logo Amazon Basics.

Wybrałem go głównie dlatego, że jako jedyny nie zatruwał mi komputera
lewym napięciem, po wyłaczeniu zasilania. Okazało się że jest stabilny,
potrafi oddać sporo prądu i nie popsuł się mimo katowania różnymi
urządzeniami, wliczajć w to lutownie uC pod napięciem. Sprawdziłem
wcześniej inne, ale miały lewe zasilanie przeciekajace do komputera,
rozpinały urządzenia bez powodu i masę innych iditycznych problemów.

Mojego modelu nie widzę nowego, jedny identyczny jaki znalazłem to:
https://allegrolokalnie.pl/oferta/hub-7x-usb-30-amazon-basics-l77

Eneuel Leszek Ciszewski

Jan 26, 2024, 6:10:30 AMJan 26
W dniu 26 sty 2024 o 10:44, Trybun pisze:

> przeciągu 2 lat padło mi już 5sztuk. Czy w ogóle są takie które

Przed laty qpiłem za ~5pln -- nie zepsuł się, ale raczej ;) nadaje się
tylko do myszki (teraz tak jest) i klawiatury -- z uwagi na wolność...

--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

Trybun

Jan 27, 2024, 5:47:06 AMJan 27
W dniu 26.01.2024 o 11:00, heby pisze:
Dziękuję bardzo. Zdam relację jak to się u mnie będzie sprawowało.

Trybun

Jan 27, 2024, 5:48:36 AMJan 27

> Przed laty qpiłem za ~5pln -- nie zepsuł się, ale raczej ;) nadaje się
> tylko do myszki (teraz tak jest) i klawiatury -- z uwagi na wolność...

Tak fizycznie to one raczej się nie psują żeby zakwalifikować jak złom.
Losowo występuje cały szereg drobnych usterek z przerywaniem połączenia
na czele, i to nie jest tak że dotyczy to zaraz całego huba, raz
przerwie połączenia na adapterze bluetooth drugim razem na napędzie dvd
a trzecim na klawiaturze. Najprawdopodobniej coś w nich nie tak z
zasilaniem.

PiteR

Jan 27, 2024, 6:27:41 AMJan 27
in <news:uovuu0$2p6h2$1...@dont-email.me>
user Trybun pisze tak:

> Może ktoś polecić niedrogi aktywny hub usb który popracuje dłużej? W
> przeciągu 2 lat padło mi już 5sztuk. Czy w ogóle są takie które
> popracują dłużej?

Nie ma takich. Nie występują w przyrodzie. Przegrzewają się.
W pc to karta PCIE i kable na biurko a w laptopie nocusz męka.

--
Piter

Eneuel Leszek Ciszewski

Jan 27, 2024, 10:21:37 AMJan 27
W dniu 27 sty 2024 o 11:48, Trybun pisze:

> [...]
> na czele, i to nie jest tak że dotyczy to zaraz całego huba, raz
> przerwie połączenia na adapterze bluetooth drugim razem na napędzie dvd

Może problem styków w [kurzych] gniazdach?...

Trybun

Jan 28, 2024, 6:54:29 AMJan 28
W dniu 27.01.2024 o 12:27, PiteR pisze:
Grupowy kolega heby twierdzi że jednak można trafić na taki mało podatny
na awarie..

Trybun

Jan 28, 2024, 6:55:15 AMJan 28

> Może problem styków w [kurzych] gniazdach?...

Coś na pewno z nimi nie tak. Widać albo ktoś się nie zna, albo w ogóle
technologia tych hubów jest niedopracowana.

PiteR

Jan 28, 2024, 11:09:45 AMJan 28
in <news:up5f9h$3th63$1...@dont-email.me>
user Trybun pisze tak:

> Grupowy kolega heby twierdzi że jednak można trafić na taki mało
> podatny na awarie..

Kup od razu dwa. Nie znasz dnia ni godziny.

--
Piter

Jacek Marcin Jaworski

Feb 2, 2024, 2:19:23 PMFeb 2
W dniu 26.01.2024 o 10:44, Trybun pisze:
> Może ktoś polecić niedrogi aktywny hub usb który popracuje dłużej?

https://www.x-kom.pl/p/1171120-stacja-dokujaca-do-laptopa-baseus-unionjoy-17-port.html

Jedyna wada: podatny na ataki hakerskie (np. gdy udostępnia się przez
niego sieć Internet ze sprytnego tel.).

Jacek Marcin Jaworski

Feb 2, 2024, 2:21:01 PMFeb 2
W dniu 2.02.2024 o 20:19, Jacek Marcin Jaworski pisze:

> https://www.x-kom.pl/p/1171120-stacja-dokujaca-do-laptopa-baseus-unionjoy-17-port.htm

Jest:
> Jedyna wada: podatny na ataki hakerskie (np. gdy udostępnia się przez
> niego sieć Internet ze sprytnego tel.).

Powinno być:
Jedyna wada: podatny na ataki chamskich krakterów (np. gdy udostępnia

PiteR

Feb 3, 2024, 4:33:54 AMFeb 3
in <news:l24tkp...@mid.individual.net>
user Jacek Marcin Jaworski pisze tak:

> Jest:
>
> Powinno być:
> Jedyna wada: podatny na ataki chamskich krakterów (np. gdy
> udostępnia się przez niego sieć Internet ze sprytnego tel.).

Mam podobną stację dokującą della. Podobno obraz ekranu leci przez
kabel usb c softwareowo i bez oprogramowannia na laptopie nie działa.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

Adam

Feb 3, 2024, 5:58:09 PMFeb 3
Dellowska stacja działa z dowolnym urządzeniem, które przesyła obraz przez
USB-C, w tym ze smartfonami.
Z tym, że testowałem tylko na dwóch modelach: WD19TB i WD22TB4.
Przypuszczam, że tu chodzi o protokół HDMI i być może tryb pracy
Thunderbolt.

--
Pozdrawiam.

Adam