Pilne!!! Hasło do WIndows 7

JU

Windows 7 Home Premium

Zachciało mi się ustawić hasło do Windows 7.
Przy próbie uruchomienia kompa wywala mi komunikat:
"Nazwa użytkownika lub hasło są nieprawidłowe"
Hasło wpisuję na pewno dobrze (bez CapsLock-ów itp)
Nie wiem co się dzieje, a muszę koniecznie uruchomić komputer.
Szukałem z innego kompa w Googlach ale na szybkiego nic nie znalazłem.
Pomóżcie, jak zlikwidować hasło i szybko uruchomić komputer.

--
Pozdrawiam: JU

Michal Kawecki

Dnia Sun, 21 Mar 2010 17:47:47 +0100, JU napisał(a):

> [...]
> "Nazwa użytkownika lub hasło są nieprawidłowe"
> Hasło wpisuję na pewno dobrze (bez CapsLock-ów itp)

Pewnie zawiera polskie litery, a Ty zapomniałeś włączyć obsługę pliterek
na ekranie logowania.

> Nie wiem co się dzieje, a muszę koniecznie uruchomić komputer.
> Szukałem z innego kompa w Googlach ale na szybkiego nic nie znalazłem.
> Pomóżcie, jak zlikwidować hasło i szybko uruchomić komputer.

Rozwiązaniem jest wpisywanie znaków specjalnych z użyciem alternatywnego
sposobu poprzez ALT+numer znaku z klawiatury numerycznej.

A najprościej będzie uruchomić tryb awaryjny i zalogować się na
wbudowane konto o nazwie Administrator z pustym hasłem.
--
M. [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

JU

W dniu 21.03.10 17:55, Michal Kawecki pisze:

> Pewnie zawiera polskie litery, a Ty zapomniałeś włączyć obsługę pliterek
> na ekranie logowania.

Nie używałem polskich liter

> A najprościej będzie uruchomić tryb awaryjny i zalogować się na
> wbudowane konto o nazwie Administrator z pustym hasłem.

To hasło zostało założone na koncie administratora (tak mi się wydaje,
bo innych kont brakowało w panelu administracyjnym)

Przy próbie uruchomienia w trybie awaryjnym tez wyskakuje przycisk "Inny
użytkownik" a po wpisaniu w trybie awaryjnym nazwy Administrator i nie
wpisywaniu hasła otrzymuje komunikat:
"Twoje konto zostało wyłączone. Skontaktuj się z administratorem systemu"
Nie mogę przeinstalowywać całego systemu, bo nie zdążę (pilnie muszę
uruchomić komputer).

--
Pozdrawiam: JU

JU

W dniu 21.03.10 17:55, Michal Kawecki pisze:

> A najprościej będzie uruchomić tryb awaryjny i zalogować się na

> wbudowane konto o nazwie Administrator z pustym hasłem.

Próbowałem, ale też prosił o hasło.

Udało mi się uruchomić komputer ale okazało się, że problem tkwił w
czymś innym.
Podczas instalacji systemu została nadana pewna "nazwa1" konta
użytkownika (z uprawnieniami administratora).
Po pewnym czasie zmieniłem to jedyne konto użytkownika na inne "nazwa2".
Gdy ustanawiałem hasło, na liście kont użytkowników było tylko jedno
konto "nazwa2 Administrator". Byłem przekonany, że logując się muszę
podać nazwę "nazwa2" i ustanowione hasło.
Okazało się, że system pomimo zmiany nazwy konta, zapamiętał hasło ale
do poprzedniej nazwy "nazwa1". Również na dysku w katalogu Users
istnieje katalog z "Public" i "nazwa1" a brak jest katalogu z "nazwa2".
Logując się muszę podać "nazwa1" i hasło.
Czy to prawidłowo?

--
Pozdrawiam: JU

Piotr Palusiński

In news:4ba65a41$1...@news.home.net.pl,
*JU* <proko...@SKASUJTO.orange.pl> typed:

> [...]
> istnieje katalog z "Public" i "nazwa1" a brak jest katalogu z "nazwa2".
> Logując się muszę podać "nazwa1" i hasło.

Prawidłowo, nazwe możesz zmieniać dowolnie, a profil (nazwa) pozostaje ten
sam.
Jeśli chcesz uzywac nowej nazwy to utwórz taki katalog/konto i kliknij
Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
nadaj pozwolenie na jego uzytkowanie.
Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego.

Michal Kawecki

Zmiana nazwy konta jest nieskuteczna, właściwie to sam nie wiem po co w
ogóle pozostawioną taką możliwość w GUI użytkownika. Jeśli konto ma mieć
inną nazwę to należy je założyć od nowa i przekopiować do niego profil
konta, z którego rezygnujemy, wraz z nadaniem uprawnień do jego
użytkowania. Właściwości systemu => Zaawansowane => Profile
użytkowników.

Piotr Krzyżański

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> napisał w wiadomości

> In news:4ba65a41$1...@news.home.net.pl,
> *JU* <proko...@SKASUJTO.orange.pl> typed:

> Prawidłowo, nazwe możesz zmieniać dowolnie, a profil (nazwa) pozostaje ten
> sam.

To dopiero by się działo, gdyby sobie zmienił nazwę konta, może nawet
hasło, a wcześniej zaszyfrował zdjęcia, przy pomocy EFS, z wakacji w Egipcie...
;-)))

Piciu