[OT?] Jak najtaniej i legalnie kupić MS Office 2010

ererer

Pytanie do osób zorientowanych w temacie: czy istnieją jakieś tańsze
możliwości zakupu MSO niż pudełko w sklepie? Nie jestem kolekcjonerem
płyt, wystarczy mi sam klucz i ew. faktura/paragon.

Oczywiście tylko sposoby zgodne z prawem i umową licencyjną. Interesuje
mnie wersja Home and Student. Mam legitymację studencką, ale niestety
nie mieszkamy w USA więc wątpię w przydatność.

--
pozdrawiam,
ererer

Piotr Palusiński

In news:iacgoa$9qo$1...@news.onet.pl,
*ererer* <ere...@nie.pamietam.maila> typed:

http://www.microsoft.com/poland/premieraoffice2010/
http://www.microsoft.com/poland/administracja/office2010/

> Oczywiście tylko sposoby zgodne z prawem i umową licencyjną. Interesuje
> mnie wersja Home and Student. Mam legitymację studencką, ale niestety
> nie mieszkamy w USA więc wątpię w przydatność.

MSDN dla studenta
http://www.microsoft.com/poland/edukacja/msdnaa_dla_studenta.aspx

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx

ererer

W dniu 2010-10-28 21:09, Piotr Palusiński pisze:
> http://www.microsoft.com/poland/premieraoffice2010/
> http://www.microsoft.com/poland/administracja/office2010/

Nie bardzo wiem jak te linki mają mi pomóc, w kolejności: licencje
grupowe dla firm, licencje dla administracji publicznej, MSDN AA w
którym Office nigdy(chyba) nie był dostępny.

Może sformułuję inaczej swoją wiadomość:
Potrzebuje pakiet Word + Excel + PowerPoint, do zastosowania
niekomercyjnego, licencja na min. jedno stanowisko za możliwie najniższą
cenę. Czy zakup pakietu Home and Student to najtańsza opcja?

--
ererer

Tomek Głowacki

W dniu 2010-10-28 21:09, Piotr Palusiński pisze:
> In news:iacgoa$9qo$1...@news.onet.pl,
> *ererer* <ere...@nie.pamietam.maila> typed:

Ech, a to na temat odpowiedź? Nie sądzę. MSDNAA akurat ma się nijak do
Office. Tylko wybrane aplikacje są dostępne (Access,Visio,Project) z
tego programu i to też tylko przez macierzystą uczelnię.

Pełnego Office z Wordem, Excelem, Outlookiem nigdy nie było w MSDNAA i
nigdy pewnie nie będzie..

Pozdr,
Tomek

Mich@l

W dniu 2010-10-28 20:51, ererer pisze:

Jest do kupienia wersja z samym tylko kluczem (instalkę ściągasz sobie
ze strony Microsoftu). Z tym że ekonomiczna opłacalność stoi pod znakiem
zapytania. Za jakieś 50 zł więcej kupisz wersję box, która jest
licencjonowana na 3 komputery. No, chyba że nie masz i nie planujesz
mieć w domu więcej niż jednego komputera.
Swoją drogą to 300-400 zł za tak świetny produkt jakim jest MSO 2010 to
naprawdę nie jest drogo.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Roman

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk...@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości

> [...]

> w domu więcej niż jednego komputera.
> Swoją drogą to 300-400 zł za tak świetny produkt jakim jest MSO 2010 to

tutaj box ( 297 zł ) jest tańszy od klucza ( 330 zł)
http://www.camino.pl/office-2010-dla-uzytkownikow-domowych-i-uczniow-licencja-klucz,twr,43082.html

http://www.camino.pl/office-2010-dla-uzytkownikow-domowych-i-uczniow-licencja-na-3-komputery-box,twr,43083.html

a stąd można pobrać wersje testową na 60 dni
http://www.dobreprogramy.pl/Pakiety-biurowe,Kategoria,Windows,5.html

osoby które czytały licencje wersji home&student twierdzą że nie można
napisać nawet pisma do urzędu bez łamania licencji

Mich@l

W dniu 2010-10-29 15:14, Roman pisze:

Coś mi tu nie halo jest. Może to angielska wersja? Pudełko od polskiej
inaczej wygląda http://office.microsoft.com/pl-pl/buy/

> osoby które czytały licencje wersji home&student twierdzą że nie można
> napisać nawet pisma do urzędu bez łamania licencji

To ciekawe. Muszę przeczytać ;)

Roman

> Coś mi tu nie halo jest. Może to angielska wersja? Pudełko od polskiej
> inaczej wygląda http://office.microsoft.com/pl-pl/buy/

jest to inny typ licencj
z tego samego sklepu w innych sklepch ceny się różią +- 20 zł
http://www.camino.pl/office-2010-home-amp-business-pl-attach-key,twr,43084.html

Marcin N

Użytkownik "Roman" <rs...@SPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> osoby które czytały licencje wersji home&student twierdzą że nie można
> napisać nawet pisma do urzędu bez łamania licencji

Serio? To na co komu taki program? Rozumiem, że nie można zarabiać przy
użyciu tego pakietu, ale żeby nie można było nic napisać? To wolę ukraść,
skoro program, za który płacę kilkaset zł także nie nadaje się do legalnego
stosowania.

Piotr M

Dnia 29-10-2010 o 11:32:00 ererer <ere...@nie.pamietam.maila> napisał(a):

> Może sformułuję inaczej swoją wiadomość:

Może świadomość ;)

> Potrzebuje pakiet Word + Excel + PowerPoint, do zastosowania
> niekomercyjnego, licencja na min. jedno stanowisko za możliwie najniższą
> cenę. Czy zakup pakietu Home and Student to najtańsza opcja?

Nie. Można wykupić jeszcze konto premium na raidschare aby szybko było.

A jak nie
http://allegro.pl/listing.php/search?category=4632&sg=0&string=home&order=p

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."

animka

W dniu 2010-10-30 01:35, Piotr M pisze:

> Może świadomość ;)

> Nie. Można wykupić jeszcze konto premium na raidschare aby szybko było.

> [...]

W takich pudełkach jakie są na obrazkach zarówno Office jak i Windows to
chyba tylko w USA i Japonii sprzedają. U nas tylko na obrazkach.
Faktycznie przysyłają w przezroczystych, plastikowych pudełkach (takich
przystosowanych do płytek). Jest co prawda na tym "pudełeczku" jakaś
naklejka z wszystkim co potrzebne, ale to nie to co na obrazkach.

--
animka

zdumiony

Użytkownik "ererer" <ere...@nie.pamietam.maila> napisał w wiadomości

> Pytanie do osób zorientowanych w temacie: czy istnieją jakieś tańsze
> możliwości zakupu MSO niż pudełko w sklepie? Nie jestem kolekcjonerem

A może darmowe OpenOffice?

gawfron

W dniu 2010-10-30 12:32, animka pisze:

> [...]
> przystosowanych do płytek). Jest co prawda na tym "pudełeczku" jakaś
> naklejka z wszystkim co potrzebne, ale to nie to co na obrazkach.

No proszę, a mnie dali w pudełkach jak na obrazku. Zarówno 2007 home
jak i 2010 home & small business.

animka

W dniu 2010-10-30 13:26, gawfron pisze:

Ja mam Professional.
To znaczy to plastikowe pudełeczko (z odpowiednimi
informacjami/nalepkami) było jeszcze w takim białym tekturowym, na
którym z jednej strony były warunki licencji, na drugiej też wszystkie
niezbędne duperele....ale to nie jest takie pudełko jak na obrazkach
Microsoftu.
Za to płytka bejerowska, ślicznie błyszcząca różnymi znaczkami pod
każdym kątem.
Niby wszystko ok, ale wkurza mnie to, że pudełeczko nie takie jak na
obrazkach.

--
animka

Piotr M

Dnia 30-10-2010 o 17:34:08 animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):

> Niby wszystko ok, ale wkurza mnie to, że pudełeczko nie takie jak na
> obrazkach.

Bo Microsoft powinien pisać np tak jak na budyniach - jest to propozycja
podania :D

animka

Ni diabła nie rozumiem co napisałeś :-(

--
animka

Przemysław Adam Śmiejek

W dniu 30.10.2010 13:01, zdumiony pisze:

Przecież jakby mu wystarczały możliwości OpenOffice, to by nie próbował
kupić MSO.

--
Przemysław Adam Śmiejek

ererer

> Może świadomość ;)

Zwyczajnie nie orientuję się we wszystkich prowadzonych akcjach
promocyjnych, dostępnych pakietach, możliwościach subskrypcji(to chyba
dla firm). Błędnie mi się wydawało, że zakup samego klucza bez pudełka,
płyty CD i transportu przez pół świata będzie tańszy.

Zabłysnąłeś?

--
pzdr,
ererer

666

Nie bądź wulgarny, to jeszcze dziecko ;-))

-----

> np tak jak na budyniach - jest to propozycja podania

666

To po co Ci MS Office 2010?
Ściągnij sobie darmowy IBM Lotus Symphony.
Super program, no chyba że masz za sobą 15 lat biurowej "palcologii".

-----

> Potrzebuje pakiet edytor teksów + arkusz kalkulacyjnz + prezentacje, do
zastosowania niekomercyjnego, licencja na min. jedno stanowisko za mozliwie
najnizsza cene.

666

OO to przeżytek ;-))
Zamiast OpenOffice jest LibreOffice, a ja proponuję IBM Lotus Symphony.
A do pisania listu do urzędu wystarczy WordPad.

-----