Darmowy programik do nagrywania akcji na ekranie

JDX

Temat jest mi zupełnie obcy, a potrzebuję nagrać ze 2 minuty filmiku
pokazującego to, co robię na moim desktopie. Możecie polecić coś darmowego?

Sławek Maculewicz

W dniu 2023-11-07 o 10:39, JDX pisze:
> Temat jest mi zupełnie obcy, a potrzebuję nagrać ze 2 minuty filmiku
> pokazującego to, co robię na moim desktopie. Możecie polecić coś darmowego?
Kiedyś używałem tego:
https://www.nchsoftware.com/capture/index.html

SM

1634Racine

JDX w news:uid08n$knh$1$j...@news.chmurka.net

https://portableapps.com/apps/utilities/camstudio_portable

Zbych

On 7.11.2023 10:39, JDX wrote:
> Temat jest mi zupełnie obcy, a potrzebuję nagrać ze 2 minuty filmiku
> pokazującego to, co robię na moim desktopie. Możecie polecić coś darmowego?

ffmpeg :-)

jedrek

AviScreen classic
https://aviscreen-classic.softonic.pl
Zapisujesz bez kompresji (lub wybierasz co tam chcesz z dostępnych z listy
trybów), a potem finalnie robisz wynikową kompresję w trybach i nastawach
jakie sam preferujesz zewnętrznym programem, np. kodekiem AVC, do kontenera
mp4 czy mkv.
Zaleta: lekki, a nie jakaś wielka kobyła.

1634Racine

jedrek w news:bf43N.5044$84ya...@usenetxs.com
ladny soft.
tutaj portable --> https://www.portablefreeware.com/index.php?id=1338

ąćęłńóśźż

Kiepski, bo po osiągnięciu 2GB praktycznie wywala się i nie masz żadnego nagrania.

-----

heby

On 07/11/2023 10:39, JDX wrote:
> Temat jest mi zupełnie obcy, a potrzebuję nagrać ze 2 minuty filmiku
> pokazującego to, co robię na moim desktopie. Możecie polecić coś darmowego?

Częściowo albo całościowo da się to zrobic również na
https://obsproject.com/

1634Racine

1634Racine w news:uiehth$hi4$1$lad...@news.chmurka.net
nie tak dawno z 3 giga nagralem bez problemu

ąćęłńóśźż

A co polecicie do nagrania livestreamu z Youtube (przykładowo jakiś webinar, a akurat musicie wyjść i chcecie odsłuchać po
powrocie)?

-----

SPS

W dniu 13.12.2023 o 09:24, ąćęłńóśźż pisze:
Używam OBS do tego.

Grzegorz Niemirowski

ąćęłńóśźż <chwi...@bezadresu.pl> napisał(a):
> A co polecicie do nagrania livestreamu z Youtube (przykładowo jakiś
> webinar, a akurat musicie wyjść i chcecie odsłuchać po powrocie)?

Streamy są potem dostępne jak każdy inny film, więc można użyć programu do
ściągania z YT.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/

ąćęłńóśźż

U mnie OBS chce nagrywać ze standardowego okna YouTube, ale nie z większego okna Theater mode ani nie z całego ekranu monitora.

-----