CDA.PL - download

rad...@konto.pl

Feb 22, 2024, 5:58:37 AMFeb 22
Da się ściągnąć ten plik?

CDA.PL coś pozmieniało czy akurat ten film jest taki?
Z analizy wynika mi, że dociąga fragmenty podczas odtwarzania.

Grzegorz Niemirowski

Feb 22, 2024, 6:50:07 AMFeb 22
rad...@konto.pl <rad...@konto.pl> napisał(a):
> Da się ściągnąć ten plik?
> CDA.PL coś pozmieniało czy akurat ten film jest taki?
> Z analizy wynika mi, że dociąga fragmenty podczas odtwarzania.

Który film? Chyba link się zgubił. I czym ściągasz? Przed chwilą spróbowałem
ściągnąć jeden film z CDA przez stronę cdax.pl i działa.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/

PureNick

Feb 22, 2024, 7:35:59 AMFeb 22

> Który film? Chyba link się zgubił. I czym ściągasz? Przed chwilą spróbowałem
> ściągnąć jeden film z CDA przez stronę cdax.pl i działa.

Wtyczki do przeglądarki Firefox też działają sprawnie i bez zmian.

--
~~PP~~SF~~

ąćęłńóśźż

Feb 22, 2024, 9:09:23 AMFeb 22