Gdzie te posty z chmurka.net?

Animka

Feb 5, 2024, 6:08:14 PMFeb 5
Od 22 lutego 2024 roku Grupy dyskusyjne Google nie będą już obsługiwać
nowych treści z Usenetu. Publikowanie treści i subskrybowanie nie będzie
dozwolone, a nowe treści z Usenetu nie będą wyświetlane. Wyświetlanie i
wyszukiwanie danych historycznych będzie nadal możliwe w taki sam sposób
jak obecnie.

Czy na serwerze chmurka.net jest identycznie?

--
animka

_Master_

Feb 6, 2024, 1:20:06 AMFeb 6
W dniu 2024-02-06 o 00:07, Animka pisze:
> Czy na serwerze chmurka.net jest identycznie?

Churka to DNO ;-)

Ty sobie nie poradzisz. Tam trzeba patrzeć czy wysłało czy NIE i powtarzać.

Daj sobie spokój -)

Grzegorz Niemirowski

Feb 6, 2024, 4:55:48 AMFeb 6
Animka <ani...@tonie.ja.wp.pl> napisał(a):
Dlaczego ma być identycznie? Co ma jedno do drugiego? chmurka działa i
będzie działać dalej.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/

_Master_

Feb 6, 2024, 7:35:05 AMFeb 6
W dniu 2024-02-06 o 10:55, Grzegorz Niemirowski pisze:
> Dlaczego ma być identycznie? Co ma jedno do drugiego? chmurka działa i
> będzie działać dalej.

Nie wiem jak przemawiać do Animki.

Od chyba 10 lat ona nic się nie nauczyła.
Ja ją OPIERDALAM, przywołuję do porządku i daję tylko PROSTE rady.
Bo ona dalej jest PROSTA ;-)

PS. Ten post wysyłam drugi raz z chmurki bo pierwszego nie widać.
Tak działa to cholerstwo

1634Racine

Feb 6, 2024, 10:39:35 AMFeb 6
_Master_ w news:upt91n$g04$1$chmu...@news.chmurka.net
[....................]
> PS. Ten post wysyłam drugi raz z chmurki bo pierwszego nie widać.
> Tak działa to cholerstwo

ten z chmurki poslalem. wpada (np tutaj) natychmiast.

_Master_

Feb 6, 2024, 11:13:30 AMFeb 6
W dniu 2024-02-06 o 16:39, 1634Racine pisze:

> ten z chmurki poslalem. wpada (np tutaj) natychmiast.

Jeśli piszę jeden po drugim to też już wpadają.

Najpierw trzeba przepchnąć ten "ściek" aby zaczęło działać ;-)

_Master_

Feb 6, 2024, 11:14:55 AMFeb 6
Co świadczy że serwer jest szybki
Neostrada byłą wolna

1634Racine

Feb 6, 2024, 12:50:03 PMFeb 6
_Master_ w news:uptlr8$nbq$2$chmu...@news.chmurka.net
czyli jest ciekawy problem: *dlaczego* ?
dlaczego akurat Twoje (moze sa tez inni) posty *za* *pierwszym* *razem* nie
pokazuja sie w usenecie, a powtorzone - pojawiaja sie (bez wiekszego
problemu)...
sprawa mua? a co jesli bylby inny mua?
albo: wyjsc z upc/aster, zalozyc tethering 'komorka-laptop/pecet' i poslac w
usenet ta siecia.
w kazdym razie: metoda p&bledow pokombinowac dla diagnozy.
(u mnie: czy wifi vectrowe, czy tetheringowo via virgin, poczta/usenet
dziala tak samo ok; a nie we wszystkich sprawach mam tak samo ok)

_Master_

Feb 6, 2024, 1:26:55 PMFeb 6
W dniu 2024-02-06 o 18:49, 1634Racine pisze:

> w kazdym razie: metoda p&bledow pokombinowac dla diagnozy.
> (u mnie: czy wifi vectrowe, czy tetheringowo via virgin, poczta/usenet
> dziala tak samo ok; a nie we wszystkich sprawach mam tak samo ok)

Jak znajdę chwilę albo ktoś mi zapłaci za testowanie chmurki ;-)

_Master_

Feb 6, 2024, 1:27:52 PMFeb 6

Olek

Feb 6, 2024, 6:41:05 PMFeb 6
W dniu 6.02.2024 o 13:35, _Master_ pisze:

> PS. Ten post wysyłam drugi raz z chmurki bo pierwszego nie widać.
> Tak działa to cholerstwo

U mnie pomogło
news.chmurka.net > Ustawienia > Konfiguracja serwera > Zawsze żądaj
uwierzytelniania podczas łączenia z tym serwerem - zaptaszone

--
Olek

Mirek Ptak

Feb 7, 2024, 1:47:23 AMFeb 7
W dniu 07.02.2024 o 00:41, Olek pisze:
Nie podpowiadaj mu ;) - zasra do końca usenet :(

1634Racine

Feb 7, 2024, 10:00:21 AMFeb 7
Olek w news:upug2f$3co$1$Ol...@news.chmurka.net
"logowanie przy uzyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasla" - u mnie
ODklikane. Tak, ze tak...

Grzegorz Niemirowski

Feb 7, 2024, 3:05:17 PMFeb 7
1634Racine <mnj...@j.cbqebml> napisał(a):
> "logowanie przy uzyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasla" - u mnie
> ODklikane. Tak, ze tak...

Przecież to są dwie różne rzeczy. Uwierzytelnianie ma być włączone,
bezpieczne uwierzytelnianie ma być wyłączone.

Animka

Feb 9, 2024, 2:43:36 PMFeb 9
W dniu 07.02.2024 o 07:47, Mirek Ptak pisze:
> U mnie pomogło
> news.chmurka.net > Ustawienia > Konfiguracja serwera > Zawsze żądaj
> uwierzytelniania podczas łączenia z tym serwerem - zaptaszone
W Hamsterze nie widzę tych poleceń

--
animka

Tomaszek

Feb 20, 2024, 3:02:26 AMFeb 20
W dniu 2024-02-06 o 13:35, _Master_ pisze:
> Nie wiem jak przemawiać do Animki.

Najlepiej wcale do niej nie przemawiać:)

--
t0maszek

_Master_

Feb 21, 2024, 6:58:34 AMFeb 21
W dniu 2024-02-20 o 09:02, Tomaszek pisze:
> Najlepiej wcale do niej nie przemawiać:)

Ludzi trzeba ratować przed krzywdą którą mogą sami sobie wyrządzić.
Socjalistyczna unijna POPRAWNOŚĆ nakazuje DBAĆ o największych ŚWIRÓW i
NIEDOJDY.

Coś się zmieniło? ;-)