Thunderbird-Brak podglądu

Animka

Nie wiem co zrobili w najnowszej wersji Thunderbirda, że nie ma teraz
podglądu źródła wiadomości.
Czy jest na to jakiś sposób?

--
animka

SPS

W dniu 20.12.2023 o 12:34, Animka pisze:
> Nie wiem co zrobili w najnowszej wersji Thunderbirda, że nie ma teraz
> podglądu źródła wiadomości.
> Czy jest na to jakiś sposób?

Wersja 115.6.0
Podgląd działa.
CTRL+U na danej wiadomości.

kmark

W dniu 2023-12-20 o 12:34, Animka pisze:
...w najnowszej wersji Thunderbirda, że nie ma teraz
podglądu źródła wiadomości.
Czy jest na to jakiś sposób?

Przycisk: "Więcej" -> "Wyświetl źródło"

Animka

W dniu 20.12.2023 o 13:06, SPS pisze:
Dzięki
Przedtem było z polecenia. a teraz trzeba te wszystkie skróty pamiętać :-(

--
animka

Animka

W dniu 21.12.2023 o 18:20, kmark pisze:
Gdzie ten przycisk, bo ja tego nie widzę?

--
animka

Mark

Dnia 25.12.2023 o 18:05, Animka napisał(a):

> Gdzie ten przycisk, bo ja tego nie widzę?

Z menu: Widok –> Źródło wiadomości

--
Mark
ten...@poczta.fm

Animka

W dniu 25.12.2023 o 20:23, Mark pisze:

> Z menu: Widok –> Źródło wiadomości

Dziękuję :-)
Musiałam być strasznie ślepa, że nie zauważyłam.
Przedtem ta opcja była u mnie gdzieś z prawej strony w rozwijanym menu.

--
animka

rad...@konto.pl

Jan 15, 2024, 6:39:23 AMJan 15
Wed, 20 Dec 2023 12:34:16 +0100, w <uluj2g$85f$1$H...@news.chmurka.net>, Animka
<ani...@tonie.ja.wp.pl> napisał(-a):

> Nie wiem co zrobili w najnowszej wersji Thunderbirda, że nie ma teraz
> podglądu źródła wiadomości.
> Czy jest na to jakiś sposób?

Dlatego zablokowałem aktualizacje Thunderbirda rok temu i mam spokój :P
(a nie jest to łatwie)

Jamnior

Jan 15, 2024, 7:40:29 AMJan 15
W dniu 2024.01.15 o 12:36, rad...@konto.pl pisze:
Jak to zrobiłeś? Rozumiem, że okno z info o możliwej aktualizacji Ci nie
wyskakuje.

--
Jamnior

rad...@konto.pl

Jan 15, 2024, 7:54:25 AMJan 15
Mon, 15 Jan 2024 13:40:28 +0100, w <uo38kv$o1q$1$Jam...@news.chmurka.net>,
Jamnior <jam...@gazeta.pl> napisał(-a):
Zablokowałem dostęp do serwera aktualizacji. Niestety, wyłączenie w
Thunderbirdzie blokuje IMHO tylko nieznaczące aktualizacje.

rad...@konto.pl

Jan 15, 2024, 7:59:24 AMJan 15
Mon, 15 Jan 2024 13:52:36 +0100, w
<9iaaqi9pc3mllbtro...@4ax.com>, "rad...@konto.pl"
<rad...@konto.pl> napisał(-a):
A dokładnie to wpisałem w hosts:
0.0.0.0 aus5.mozilla.org

Jamnior

Jan 16, 2024, 8:18:05 AMJan 16
W dniu 15.01.2024 o 13:55, rad...@konto.pl pisze:
> Mon, 15 Jan 2024 13:52:36 +0100, w
> <9iaaqi9pc3mllbtro...@4ax.com>, "rad...@konto.pl"
> <rad...@konto.pl> napisał(-a):

> A dokładnie to wpisałem w hosts:
> 0.0.0.0 aus5.mozilla.org

OK, thx, sprawdzę.

--
Jamnior

Mirek Ptak

Jan 17, 2024, 2:04:58 AMJan 17
W dniu 15.01.2024 o 13:40, Jamnior pisze:
Podziwiam tą walkę, bo mi Thunderbird chodzi świetnie i za cholerę nie
mogę zrozumieć Waszych problemów.
Poza tą pierwszą dużą aktualizacją, która rzeczywiście nieco zamieszała
w kwestii czytania newsów nie ma z nim absolutnie żadnych poważnych
problemów a działam na profilu, który pamięta jeszcze Mozilla Suite a
nawet Netscape Navigatora ;)
W sumie z tego co ostatnio mnie "dotknęło" to był problem estetyczny z
za dużymi odstępami między liniami w panelu kont :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

rad...@konto.pl

Jan 17, 2024, 5:00:13 AMJan 17
Wed, 17 Jan 2024 08:04:56 +0100, w <uo7tnq$ii4$1$kol...@news.chmurka.net>,
Mirek Ptak <niepra...@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

> Podziwiam tą walkę, bo mi Thunderbird chodzi świetnie i za cholerę nie
> mogę zrozumieć Waszych problemów.

Idź podziwiaj na forum Thunderbirda problemy ludzi, a jest ich sporo.
Czyli wszystko jeszcze przed tobą.

PS. Najlepszym upgrade dla Thunderbirda jest zmiana na Freebirda (czy jak ten
klon się nazywa).

Jamnior

Jan 18, 2024, 12:09:08 AMJan 18
W dniu 17.01.2024 o 08:04, Mirek Ptak pisze:

> Podziwiam tą walkę, bo mi Thunderbird chodzi świetnie i za cholerę nie
> mogę zrozumieć Waszych problemów.

Nie walczę, nie mam problemów z Thunderbirdem, działa jak powinien. Mam
natomiast problem z kilkoma dodatkami, które w nowszych wersjach nie
chcą działać. Nowszych wersji albo brak, albo nie działają tak jak bym
chciał. Tyle i tylko tyle. Thunderbirda używam chyba od lat 90-tych i
jestem zadowolony.

--
Jamnior

Mirek Ptak

Jan 18, 2024, 1:35:47 AMJan 18
W dniu 18.01.2024 o 06:09, Jamnior pisze:

> [...]
> chcą działać. Nowszych wersji albo brak, albo nie działają tak jak bym
> chciał. Tyle i tylko tyle. Thunderbirda używam chyba od lat 90-tych i

Aż sam zerknąłem na swój zestaw dodatków - i rzeczywiście wszystkie
które kiedyś używałem są wyłączone :)
Jak nietrudno się domyśleć skoro spojrzałem tam dopiero teraz to
niespecjalnie mi są potrzebne :)