Dlaczego DownloadHelper nie działa?

Antek

Przez bardzo długi czas, gdy chciałem zapisać jakiś
krótki film z YouTube na dysku, korzystałem z FireFoxa
z dodatkiem Download Helper. Działało znakomicie.
Od początku marca (może to przypadkowa data)
nie mogę niczego zapisać,
Korzystam z FireFoxa 36.0.3 i DownloadHelpera
w wersji 4.9.9. W menu Narzędzia pokazuje
się DownloadHelper, ale w jego rozwinięciu nie ma
pozycji Media .., która pozwalała wybrać format zapisu,
np. flv i miejsce zapisu.
Odinstalowałem FF 36 i zainstalowałem FF 32, ale nie
pomogło. Nie pomogło także: Pomoc -> Informacja
dla pomocy technicznej -> Odświeżenie programu FF.

Jak to można naprawić lub ewentualnie jakim innym
programem lub dodatkiem do przeglądarki ściągać takie
małe filmy?

Zależy mi na tym. Bardzo proszę o pomoc.

Antek

Antek

Jeszcze jedno, zapomniałem napisać od razu.

Zauważyłem również, chociaż nie wiem czy zaczęło się
to w tym samym momencie, bo robię to rzadko,
gdy chcę zapisać jakąś stronę z FF jako kompletną,
zapisuje się tylko folder ..._pliki, natomiast nie zapisuje
się plik ....htm i strony nie da się potem poza Internetem
obejrzeć.
Przy okazji, właśnie sam zaktualizował mi się Download
Helper do wersji 5. Nie tylko nic to nie pomogło, ale teraz
nawet w menu Narzędzie DownloadHelper się nie pokazuje
(po restarcie FF oczywiście).

Pozdrawiam
Antek

PM

W dniu 2015-03-21 o 11:07, Antek pisze:
Ja bym zapytał na grupie mozilli, bo z systemami M$ to raczej niema
wiele wspólnego.

--
PM

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: ne...@netfront.net ---

Robert Winkler

> [...]
> Od początku marca (może to przypadkowa data)
> nie mogę niczego zapisać,
> Korzystam z FireFoxa 36.0.3 i DownloadHelpera

Google zmieniło ostatnio sposób osadzania filmów na stronie.
Stara wersja Download Helpera nie rozpoznaje tego zapisu
trzeba się więc uaktualnić do wersji 5-tej
Na wersji 5.0.1 Video DownloadHelpera
pobieranie plików z YouTube działa na 100% poprawnie,
przed chwilą sam to sprawdziłem.

/Robert

Antek

Użytkownik "Robert Winkler" <no...@nowhere.org> napisał w wiadomości
Dziękuję za odpowiedź.
Mam w tej chwili FF 36.0.3 i Download Helpera w wersji
5.0.1, który dzisiaj sam mi się zaktualizował z wersji 4.9.9.
Jednak teraz w menu Narzędzia nie mam nawet pozycji
Download Helper.

Download Helpera 5.0.1 mam w dodatkach, jest włączony,
a niczego do zmiany nie widzę ani w Opcjach, a w
Configure Video DownloadHelper.

Zresztą poprzednio, gdy wszystko działało, nie przypominam
sobie żebym musiał po zainstalowaniu cokolwiek zmieniać.
Teraz jest inaczej?

Pozdrawiam
Antek

Robert Winkler

W dniu 2015-03-21 o 14:28, Antek pisze:
Dlaczego szukasz jakiejś pozycji w menu?
Video DownloadHelpera ma swoją ikonę w toolboxie przeglądarki,
której animacja wskazuje że DownloadHelpera znalazł na stronie
linki do materiałów wideo które jest w stanie pobrać.
Szukał by na twoim miejscu ikony zawierającej
trzy obracającej się wokół wspólnego środka kule
żółtą, czerwona i niebieską.
Tak jak tutaj: http://i.imgur.com/jF6erqR.png

/Robert

Antek

> [...]
> Szukał by na twoim miejscu ikony zawierającej
> trzy obracającej się wokół wspólnego środka kule

Bardzo Ci dziękuję. Działa. Muszę się przyzwyczaić do takiego
sposobu ściągania, chociaż o ile dobrze pamiętam, te kręcące się
3 kółeczka były już poprzednio.

Pozdrawiam
Antek

666