Bluetooth adapter -- USB\VID_1131&PID_1001&REV_0373

rad...@konto.pl

Feb 15, 2024, 9:34:18 AMFeb 15
Mam taki adapter BT na USD (stary jak świat):
USB\VID_1131&PID_1001&REV_0373

i działał mi z Win10. Chyba znajdował jako jako ISSC Bluetooth Adapter (a na
Win7 chyba jako Blusoleil)

Ale po przełożeniu do innego portu już działać nie chce.
Pościągałem jakieś drivery do tego urządzenia (małe pliki inf) i niestety dalej
lipa.
Mam 100MB do jakiegoś Blusoleil, a jakoś wzdgrygam się instalować
bóg-wie-co-za-śmiecie.

Ma ktoś coś takiego i rozwiązał problem?

Grzegorz Niemirowski

Feb 15, 2024, 12:24:33 PMFeb 15
rad...@konto.pl <rad...@konto.pl> napisał(a):
Po pierwsze jest pytanie, czy jest sens męczyć się z tym starociem. Ma swoje
lata i nie wspiera nowszych wersji Bluetooth.
Samej firmy ISSC już nie ma, została 10 lat temu przejęta przez Microchip. A
BlueSoleil to zestaw narzędzi do obsługi Bluetootha.
Sterownik do tego adaptera jest np. na stronie MS:
https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=USB%5CVID_1131%26PID_1001
Można też szukać na innych stronach, ale i tak najnowsze oficjalne
sterowniki kończą się na Windows 8.1.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/

rad...@konto.pl

Feb 15, 2024, 1:54:12 PMFeb 15
Thu, 15 Feb 2024 18:24:31 +0100, w <uqlhce$532$1$grze...@news.chmurka.net>,
"Grzegorz Niemirowski" <grze...@grzegorz.net> napisał(-a):

> Po pierwsze jest pytanie, czy jest sens męczyć się z tym starociem. Ma swoje
> lata i nie wspiera nowszych wersji Bluetooth.

W sumie nie używam w ogóle BT, ale awaryjnie by się przydał.

> [...]
> Można też szukać na innych stronach, ale i tak najnowsze oficjalne

Szkoda, że straciłem magiczną moc i już nie udaje mi się uruchomić na Win10 :)

rad...@konto.pl

Feb 15, 2024, 2:09:12 PMFeb 15
> [...]

> Można też szukać na innych stronach, ale i tak najnowsze oficjalne

Udało się.
Zainstalowałem z jakiegoś pakietu "csr-bthfilt-1.0.0.370-x64", ale musiałem to
zrobić 3 razy. Dwa razy wyrzuciło jakiś błąd i zatrzymało urządzenia, ale po 3
razie wskoczyły także jakieś inne urządzenia. Wykrywa inne urządzenia, czyli ok

Zobaczymy jak długo :)

PiteR

Feb 15, 2024, 5:05:48 PMFeb 15
in <news:hp7ssihbgk2dfcue7...@4ax.com>
user rad...@konto.pl pisze tak:

> Mam 100MB do jakiegoś Blusoleil, a jakoś wzdgrygam się instalować
> bóg-wie-co-za-śmiecie.

Trzymaj się z dala. To program typu pot i łzy i nieprzespane noce ;)

kup sobie taki, mam trzy, przetestowane, na długim kablu, pod sufitem
zasięg w całym domu na pietrze i trochę na parterze

tplink UB5A
https://www.amazon.co.uk/TP-Link-Bluetooth-Adapter-Multiple-Receiver/dp/B09S15RLH5/

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne