Klient sip

Tinta Tintoski

Witam

Potrzebuję klienta sip, który połączy się z serwerem, i wyświetli wyskakujące okno w momencie połączenia przychodzącego. W oknie powinien być link url po kliknięciu którego otwiera się przeglądarka (nr telefonu jako parametr).

Podpowiedzcie w czym to zrobić, bo noga jestem w temacie. Jaki język wybrać, gdzie szukać podpowiedzi.

Pozdrawiam

Queequeg

Tinta Tintoski <tint...@gmail.com> wrote:

> [...]
> wyskakujące okno w momencie połączenia przychodzącego. W oknie powinien
> być link url po kliknięciu którego otwiera się przeglądarka (nr telefonu

Na SIP nie znam się w ogóle ale widzę, że jest biblioteka libpjsip2 --
może pomoże.

PJSIP (a.k.a PJProject) is a multimedia communication library written
in C language implementing standard based protocols such as SIP, SDP,
RTP, STUN, TURN, and ICE. It combines signaling protocol (SIP) with rich
multimedia framework and NAT traversal functionality into high level API
that is portable and suitable for almost any type of systems ranging
from desktops, embedded systems, to mobile handsets.
.
This package includes a framework for a VoIP client.