zamienię książkę o Qt

Jivanmukta

Zamienię nową książkę "Biblioteki Qt. Zaawansowane programowanie przy
użyciu C++" Marka Summerfielda na używaną "C++ i Qt. Wprowadzenie do
wzorców projektowych" - Alan Ezust, Paul Ezust lub jakąś o zaawansowanym
C++. Zainteresowanych proszę o email.

Jivanmukta

W dniu 01.08.2019 o 12:05, Jivanmukta pisze:
> na używaną "C++ i Qt. Wprowadzenie do wzorców projektowych" - Alan Ezust, Paul Ezust

Może być także inna wprowadzająca do Qt - po polsku lub po angielsku.

Szyk Cech

Wysłałem Ci parę książek w wersji cyfrowej na email taki jaki podajesz
na grupach. Jakby nie doszło to daj znać na priv.

Szyk Cech

Tak poza tym od C/C++ jest grupa: pl.comp.lang.c

Szyk Cech

Tak po za tym:
* Qt jest wieloplatformowa
* Qt odchodzi od C++ na rzecz okrojonego i udziwnionego JavaScript
zwanego przez nich QML.

Bischoop

Ja tam nie za bardzo w temacie bo dopiero ogarnalem Pythona i przymiezam
sie wlasnie do PyQT5 i przygladam sie C oraz C++.
Co masz na mysli z tym odchodzeniem Qt od C++?

--
Thank You
Bischoop