Najłatwiejsze statyczne analizatory kodu C++ i Java Script?!?

Szyk Cech

Witam
Naczytałem się w "Testowanie w procesie Scrum" autorstwa Tilo Linz, że
nie należy wymuszać takiego stylu kodowania jakiego nie da się
zweryfikować statycznym analizatorem składni.

Myślę że taki statyczny analizator kodu można by dodać małym kosztem do
systemu wersjonowania kodu + budowania + testowania.

Aby ten koszt zminimalizować mam do Was pytanie:

Jakie są najłatwiejsze w użyciu statyczne analizatory kodu C++ i Java
Script?!?

Mam na myśli narzędzia wymienione na stronie:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tools_for_static_code_analysis

Może ktoś ma doświadczenia i mógłby się podzielić...

Z góry dzięki i pozdro!
Szyk Cech