NCurses i HTML - da się?

Szyk Cech

Cześć!

Parę minut szukałem we wszechnicy wiedzy wszelakiej i nic.

Mam pytanie: Czy jest rozsądna możliwość wyświetlania HTML w aplikacji
opartej na NCurses?

dzięki i pozdro
Szyk Cech

AK

Tak. Lynx

AK

Bischoop

Easy peasy, dalo rade?

Antoni

W dniu 06.09.2019 o 07:44, AK pisze:
w3m ma nawet grafikę

Ale ncurses to badziewiasta biblioteka, wiekszość jej nie uzywa

Emru

W dniu Sat, 04 Apr 2020 22:44:14 +0200, użytkownik Antoni napisał:

> Ale ncurses to badziewiasta biblioteka, wiekszość jej nie uzywa

od kiedy niby?
praktycznie każdy program konsolowy z jakimś interfejsem innym niż CLI
jest obsługiwany przez nCurses

Mateusz Viste

"Praktycznie każdy" to nie, ale większość na pewno. Na ślepo zerknąłem
w swoim systemie i niewiele szukając widzę, że co najmniej
DOSemu i slrn nie korzystają z ncurses, tylko z libslang.

Mateusz