Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

Animowanie 3D

已查看 2 次
跳至第一个未读帖子

heby

未读,
2020年9月11日 05:45:052020/9/11
收件人
Takie zadanie:

a) jest jakaś gotowa animacja w 3D, razem z modelem (jeszcze nie wiem
jaki format, dopiero będę rozgryzał temat)
b) chciałbym aby ta animacja reagowała na eventy przychodzące z poza
tego programu, wiec to w zasadzie wiele animacji
c) to ma działać na Pi

Rozgladam się za rozwiązaniem w połowie programistycznym:

a) jakiś framework, może engine, pozwalajacy wyświetlić taki asset,
razem z jego animacjami. Ustawiam kamerę, oświetlenie, i coś się rusza.
b) Możliwością sterowania tego z zewnatrz, konkretnie to będzie MQTT,
ale niekoniecznie (to sobie dopiszę).

Ktoś mógłby mi podpowiedzieć za co się zabrać, gdzie rozejrzeć? Mogę
wyprodukować coś na ogre, prawdopodobnie. Ale czy to najlepsze
rozwiązanie? Przypominam, to ma banglać na Pi, tak chyba Unreal Engine
nie zrobili jeszcze ;).

Jeśli ktoś jest zainteresowany: chciałbym wyświetlić animację która
reaguje na ruch w swoim otoczeniu, być może nawet generująca efekt
śledzenia człowieka przed obrazem i poprawiająca parspektywę, dajac
złudzenie głebi. Tak czy inaczej chciałbym mieć możliwośc wyświetlenia
"assetu" 3D i kontrolowania jego animacji, położenia, oświetlenia w
reakcji na eventy.

Modele będa proste, Pi podoła.

Mogę pisać w zasadzie w czymkolwiek, acz python, C++ wskazane bardziej.

dantes

未读,
2020年9月12日 04:14:052020/9/12
收件人
Tj. ktoś wchodzi do pokoju bez okien, na ścianie którego wisi TV udający
okno, i ten ktoś myśli, że to jednak okno, bo podchodząc/mijając TV
udający okno stwierdza, że perspektywa zmienia się za oknem
i nie domyśla się, że to TV?
Takie domowe "miszyn imposibl"? (scena w korytarzu)

Czy też, ktoś wchodzi do pokoju bez luster, na ścianie którego wisi TV
udający lustro, i ten ktoś myśli, że to jednak lustro, bo
podchodząc/mijając TV udający lustro stwierdza, że perspektywa zmienia się
w lustrze i nie domyśla się, że to TV?
Takie domowe "enter the dragon"? (scena w sali luster)

heby

未读,
2020年9月12日 04:42:322020/9/12
收件人
On 12/09/2020 10:14, dantes wrote:
> [...]
> i nie domyśla się, że to TV?
> Takie domowe "miszyn imposibl"? (scena w korytarzu)

Coś w ten deseń. Chciałbym z dzieciakami zrobić coś ciekawego, czas bez
znaczenia, efekt końcowy również. Być moze po ogarnięciu poziomu
komplikacji, dam sobie spokój. Na razie tylko się rozglądam, mając pomysł.

PS. Śledzenie do super-bajer. Na razie wystraczy zwykły czujnik obecności.
0 个新帖子