jak zrobić paczkę?

Antoni

Czy ktoś wie może jak to zrobic prosto? Może jakies narzędzie klikalne?
Powiedzmy, że to nie program a tapeta, albo ikonki.

Grzegorz Tomczyk

W dniu 04.04.2020 o 22:13, Antoni pisze:
> Czy ktoś wie może jak to zrobic prosto? Może jakies narzędzie klikalne?

Wydaje mi się, że to wystarczy:

https://www.google.com/search?q=making+a+deb&tbm=vid

Grzegorz Tomczyk

Antoni

W dniu 06.04.2020 o 13:59, Grzegorz Tomczyk pisze:

> Wydaje mi się, że to wystarczy:
>
> https://www.google.com/search?q=making+a+deb&tbm=vid

Wydaje mi się, że nigdy tego nie robiłeś skoro piszesz takie rzeczy

Dominik Ałaszewski

Dnia 04.04.2020 Antoni <0xt...@wwpp.pl> napisał/a:
> Czy ktoś wie może jak to zrobic prosto? Może jakies narzędzie klikalne?

No ale przecież zrobiłeś STWF, prawda?
http://rtfm.killfile.pl/#RTFM

A jeśli tak, to trafiłeś z pewnością np. na
ten lub podobny opis:

https://ubuntuforums.org/showthread.php?t=910717

Co w nim jest niezrozumiałego?

> Powiedzmy, że to nie program a tapeta, albo ikonki.

Akurat to nie ma żadnej różnicy. Po prostu
tworzysz hierarchię plików dokładnie tak, jak ma
się pojawić w systemie po zainstalowaniu paczki.

"W życiu piękne są tylko chwile…" (Ryszard Riedel)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

Grzegorz Tomczyk

W dniu 08.04.2020 o 18:32, Antoni pisze:

> Wydaje mi się, że nigdy tego nie robiłeś skoro piszesz takie rzeczy

Więc napisz więcej szczegółów, o jaką paczkę chodzi. DEB, ZIP, RAR, a
może RPM?

Grzegorz Tomczyk