Jak wymusić symulowanie trzeciego klawisza myszy?

Andrzej A. Filip

Mysz *jest* trzy-klawiszowa ale "coś się stało" ze środkowym klawiszem.
[ Do kompa "nie dociera" że został kliknięty ]

Jak wymusić symulowanie wciśnięcia środkowego klawisza przez dwa skrajne?

--
Andrzej A. Filip

Andrzej A. Filip

"Andrzej A. Filip" <an...@onet.eu> pisze:
> Mysz *jest* trzy-klawiszowa ale "coś się stało" ze środkowym klawiszem.
> [ Do kompa "nie dociera" że został kliknięty ]
>
> Jak wymusić symulowanie wciśnięcia środkowego klawisza przez dwa skrajne?

Właściwość którą trzeba było przestawić miała nieco inną nazwę ale była
trywialna do zgadnięcia:

https://unix.stackexchange.com/a/9992/34195

--
Andrzej A. Filip

Dominik Ałaszewski

Dnia 14.05.2018 Andrzej A. Filip <an...@onet.eu> napisał/a:

> Jak wymusić symulowanie wciśnięcia środkowego klawisza przez dwa skrajne?

Zwyczajnie.

xinput llist-props nr_urzadzenia_myszy

a potem np.

xinput set-prop nr_urzadzenia "libinput Middle Emulation Enabled" 1

U mnie powyższe działa na microsoftowej Wireless Mobile Mouse 1000
(co prawda ze sprawnym środkowym przyciskiem :-)

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

Andrzej A. Filip

Dominik Ałaszewski <Dominik.A...@gazeta.pl.invalid> pisze:

> [...]
>
> U mnie powyższe działa na microsoftowej Wireless Mobile Mouse 1000
> (co prawda ze sprawnym środkowym przyciskiem :-)

Wpadłem na podobną sugestie na necie i postnąłem parę minut przed twoim postem.

Mam już drugą "mysz z kółkiem przewijania" w której kółko przewija
ale przestało działać jako środkowy klawisz. Postanowiłem tym
razem "dorzynać" staranniej :-)

xinput też się przydał do wyłączania "zbuntowanej" klawiatury w
stareńkim laptopie.

--
Andrzej A. Filip