Problem z kompilacja kodu w c proszę o pomoc

koop

Witam poniżej zamieszczam log z kompilacji.

g++ -c -O2 -pthread -Wall -Wextra -Wformat -Wformat-security
-Wno-unused-parameter -g -DBOOST_SPIRIT_THREADSAFE
-D_FILE_OFFSET_BITS=64 -I/home/git/learncoin/src
-I/home/git/learncoin/src/obj -DUSE_IPV6=1
-I/home/git/learncoin/src/leveldb/include
-I/home/git/learncoin/src/leveldb/helpers -DHAVE_BUILD_INFO
-fno-stack-protector -fstack-protector-all -Wstack-protector
-U_FORTIFY_SOURCE -D_FORTIFY_SOURCE=2 -MMD -MF obj/alert.d -o
obj/alert.o alert.cpp
In file included from allocators.h:12:0,
from serialize.h:22,
from netbase.h:10,
from util.h:30,
from alert.h:13,
from alert.cpp:11:
/usr/include/openssl/crypto.h:426:1: error: expected constructor,
destructor, or type conversion before ‘DEPRECATEDIN_1_0_0’
DEPRECATEDIN_1_0_0(unsigned long (*CRYPTO_get_id_callback(void)) (void))
^
In file included from net.h:11:0,
from alert.cpp:13:
/usr/include/openssl/rand.h:98:1: error: expected constructor,
destructor, or type conversion before ‘void’
void RAND_seed(const void *buf, int num);
^

Czy jest ktoś kto mógł by mi pomóc oraz wyjaśnić co to jest
DEPRECATEDIN_1_0_0?.

void RAND_seed(const void *buf, int num); znajduje się właśnie za czymś
takim DEPRECATEDIN_1_1_0(int RAND_pseudo_bytes(unsigned char *buf, int
num)). Błąd powyżej również znajduje się za podobnym kawałkiem kodu
zaczynającym się właśnie od DEPRECATEDIN_1_0_0.

Dawno nie pisałem w c więc nie wiem co się mogło od tego czasu zmienić.

Pozdrawiam.

Coyote

No faktycznie coś jest nie tak.

--
~coyote

AMX

On Fri, 03 Mar 2017 14:10:33 +0100, koop <ko...@o2.pl> wrote:

> [...]
> num)). Błąd powyżej również znajduje się za podobnym kawałkiem kodu
> zaczynającym się właśnie od DEPRECATEDIN_1_0_0.

Wygląda jak dyrektywa jakiegoś preprocesora, który powinien
wymusić używanie inniej funkcji RAND_seed w wersji 1.0.0 i innej
w wersji 1.1.0.

Chyba trzeba pooglądać plik nagłówkowy zawierający DEPRECATEDIN_1_0_0

AMX

--
adres w rot13
Nyrxfnaqre Znghfmnx r-...@b2.cy

Arnold Ziffel

AMX <r-...@b2.cy> wrote:

> On Fri, 03 Mar 2017 14:10:33 +0100, koop <ko...@o2.pl> wrote:

> Chyba trzeba pooglądać plik nagłówkowy zawierający DEPRECATEDIN_1_0_0

Myślisz, że przez ostatnie 6 lat autor stoi z pracą, bo ten problem nadal
czeka na rozwiązanie?

--
Pan Buszek (wozny w domu studenckim "Zaczek" w Krakowie) mawial co
nastepuje:

AMX

On Sun, 7 May 2023 22:48:02 -0000 (UTC), Arnold Ziffel <arn...@hooterville.invalid> wrote:

> Myślisz, że przez ostatnie 6 lat autor stoi z pracą, bo ten problem nadal
> czeka na rozwiązanie?

Myślę, ze podobne problemy pojawiają się w kółko, więc nawet
jeśli autor udał się na spoczynek to nowe generacje odkrywają te
same problemy.

BTW. Nie zwróciłem uwagi, że to tak stary post.