DeVeDe

Marsjanin

FUT pcol.debian

Przepraszam, czy ktoś wie, dlaczego instalacja devede z repo
żąda usunięcia absurdalnej liczby pakietów, do tego nieraz chyba
kompletnie oderwanych od rzeczywistości? Dla przykładu: gra Cytadela,
Audacity, Cheese, nawet Gimpa nie chce oszczędzić, K3B, mplayer2,
OpenShot, pitivi, qmmp, Skype, sMplayer, VLC (a przepisałem tylko te,
których używam jako programy i znam) i mnóstwa bibliotek, oraz
chce doinstalować swoją listę bibliotek, tym razem z przyrostkiem
architektury :i386… Co to za bajzel w repozytorium do ciężkiej… :/

Marsjanin

jureq

I nawet nie chciało ci się napisać, która wersja debiana.

Marsjanin

Dnia Tue, 13 Sep 2016 13:12:27 +0000, jureq napisał(a):

> I nawet nie chciało ci się napisać, która wersja debiana.

Byłem poirytowany. Delikatnie mówiąc. Przepraszam.

Debian w wersji Stable. 8, Jessie. 64 bity. Bardziej chodzi mi o
ideologię. Ideologię, z którą się zżyłem przez kilka lat, poczynając
od Ubuntu, poprzez Minta, potem LMDE aż do „gołego” Debiana.

I która właśnie przy próbie instalacji programu funduje mi przygodę
życia, po której nie wiadomo do końca, czy system się podniesie po
restarcie. Słabo. :(

Marsjanin