Pliterki: ł na klawiaturze "English (international AltGr dead keys)"

Andrzej A. Filip

Jak na klawiaturze "English (international AltGr dead keys)" wstukać ł?

AltGr+8 daje ąę
AltGr+' daje ćńóśź
AltGr+. daje ż

--
Andrzej A. Filip

Borneq

W dniu 14.10.2017 o 14:32, Andrzej A. Filip pisze:
> Jak na klawiaturze "English (international AltGr dead keys)" wstukać ł?
>
> AltGr+8 daje ąę
> AltGr+' daje ćńóśź
> AltGr+. daje ż

A AltGr+/ lub - nic nie daje?

Andrzej A. Filip

Borneq <bor...@antyspam.hidden.pl> pisze:
Ja już zapomniałem że się o to pytałem :-)

Pojawiło się ł "Compose l /" ["Compose l -" => £ (GBP)]
ą i ą zrobiły się pod "Compose a ;"

Czyli w sumie:
* Na swoim sprzęcie/systemie korzystam z klawiatury PL.
* Na cudzym pewnie szlag mnie trafi zanim dojdę jaki wariant udziwnień
działa

A tak z ciekawostek: co wybrałeś co zmiany klawiatury (PL/EN/…) i jako
klawisz "Compose"?

--
Andrzej A. Filip

Borneq

W dniu 14.03.2019 o 19:48, Andrzej A. Filip pisze:
> [...]
> działa
>
> A tak z ciekawostek: co wybrałeś co zmiany klawiatury (PL/EN/…) i jako

Dopiero teraz zobaczyłem że post był aż z 2017 roku, czyli tak mało
postów jest na tej grupie.
Zwykle wystarcza mi tylko jedna klawiatura, drugiej nie instaluję bo
tylko kłopot, mam tylko polską programisty, a jak jest to wolę aby nie
było żadnego skrótu tylko wybierać myszą.
Nie wiem co to compose, używam Alt_litera, a pod Windows jest tylda po
której się pisze literę, ale to mi się nie podoba, wolę jak w linuxie
jest tylda tylko jako tylda.