Podstawowe zabezpieczenie stacji roboczych Linux Debian

Jacek Jaworski

Cześć!
Na potrzeby prywatne i zawodowe opracowałem instrukcję jak w podstawowym zakresie zabezpieczyć system Debian (i pochodne).

Instrukcja jest bezpłatna dostępna pod tym linkiem:
http://energokod.prv.pl/Podstawowe%20zabezpieczenie%20stacji%20roboczych%20Linux%20Debian.pdf

Zachęcam do lektury.
Zapraszam do dyskusji jak ją jeszcze uzupełnić lub poprawić.

Pozdro i szacun!
Energo Koder

pioruns

Fantastyczne :) Czytam. Dzięki i pozdrawiam :)

--
pozdrawiam, pioruns

Jacek Jaworski

> Fantastyczne :) Czytam. Dzięki i pozdrawiam :)

Właśnie wrzuciłem nową wersję po 3 popołudniach tworzenia.
http://energokod.prv.pl/Podstawowe%20zabezpieczenie%20stacji%20roboczych%20Linux%20Debian.pdf

pioruns

Jacek Jaworski