Zamiast Adblocka

Smok Eustachy

Witajcie!
Czym zastąpić Adblocka którego blokuje Onet?
Żeby blokować reklamy i blokera?

SnCu

W dniu 2017-07-01 o 16:42, Smok Eustachy pisze:
> Witajcie!
> Czym zastąpić Adblocka którego blokuje Onet?
> Żeby blokować reklamy i blokera?

Coraz więcej stron blokuje Adblocka. Wykrywają fakt, że klient nie
ładuje reklam. Dołączam się do pytania: czy istnieje blocker, który
*ładuje* reklamy, tylko ich nie wyświetla? To byłaby korzyść i dla mnie
i dla właściciela serwera, że pieniądze za reklamy mu płyną.

Krzysztof Mitko

Nie lepiej zastąpić Onet?

--
A spokesman said: "Would you like to buy some of my spokes?"

Titus_A...@somewhere.in.the.world

In article <slrnom18qj....@MacBook-Pro.local>,
Krzysztof Mitko <inv...@kmitko.at.list.dot.pl> wrote:

> Nie lepiej zastąpić Onet?

No, problem dotyczy nie tylko Onetu przeciez.
--
TA

Krzysztof Mitko

Może jestem dziwny, ale gdy jakaś strona blokuje Adblocka, to przestaję ją
czytać. Jeszcze nigdy nic wartościowego w ten sposób nie straciłem. Chcecie
zarobić, to se postawcie paywalla, za porządne treści płacę.

--
Chemical engineers do it in packed beds.