Re: Opera

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako Dominik Ałaszewski
<Dominik.A...@gazeta.pl.invalid>
w artykule <news:q7b9o0$b6a$1...@news.vectranet.pl> pisze:

> Powszechnie wiadomo, czyli Tobie nie udało się uporać
> z uruchomieniem karty sieciowej?

Niby tacy usenetowi wyjadacze, a zachowujecie się jak przekupki.
Nie dość, że uparcie crosspostujecie, to jeszcze czynicie to na
niewłaściwych grupach. Sio na pl.comp.os.advocacy!!!

--
Andrzej P. Woźniak us...@pochta.onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.internet.pomoc Trust No.1 http://evil.pl/pip/

Marcin Debowski

On 2019-03-25, Roman Tyczka <noe...@because.no> wrote:

> A co Ty taki złośliwy? Coś Cię ugryzło?

Trybun pierniczy jak popa żony, ale Dominika chyba coś faktycznie
ugryzło :)

Juz prawde mówiąc nie pamiętam, kiedy mi Linux nie rozpoznał czegos sam
z siebie. Chyba w okolicy 2011 jak próbowałem upchnąć, któreś ubuntu na
Maku "Air" były problemy z regulacją podświetlania klawiatury. A nie
przepraszam, ze 2 lata temu, którąś wypasioną kartę wifi pcie tplinka
nie było obsługi na dvd dystrybucji i o zgrozo, musiałem podłączyć się
do internatów kablem a dalej już poszło.

--
Marcin