Apple wpuszcza linuksiarzy

Krzysztof Mitko

Nie używam Apple Music, bo wolę mieć swoją muzykę na dysku. Ale jeśli
ktoś jednak używa, to może już słuchać spod dowolnego systemu, choć nie
wszystko jeszcze działa:

<https://tidbits.com/2019/09/06/apple-launches-beta-of-apple-music-for-the-web/>

--
They laughed at Columbus, they laughed at Fulton, they laughed at the
Wright Brothers. But they also laughed at Bozo the Clown.

Marcin Debowski

On 2019-09-07, Krzysztof Mitko <inv...@kmitko.at.list.dot.pl> wrote:
> Nie używam Apple Music, bo wolę mieć swoją muzykę na dysku. Ale jeśli
> ktoś jednak używa, to może już słuchać spod dowolnego systemu, choć nie
> [...]

Jak już przeszedłem wszystkie stopnie aplowskiej weryfikacji
poinformowało mnie, że na tym urządzeniu nie da rady i abym użył czegoś
z listy co nie było Linuksem :) Ubuntu 18.04.3, Mate.

--
Marcin

Szyk Cech

A więc oszustwo i kpina z NAS - LINUXIARZY!!!

Marcin Debowski

On 2019-09-07, Szyk Cech <szyk...@spoko.pl> wrote:
> A więc oszustwo i kpina z NAS - LINUXIARZY!!!

Dziś spróbowałem ponownie (pod FF i Chrome):
Cannot Create Apple ID on This Device
Try using an iPhone, iPad, Mac, or PC.

Ale nie dramatyzujmy, może potrzebują więcej czasu żeby dopieścić.
Jutro, jeśli nie zapomnę, spróbuję na 2ch innych maszynach.

--
Marcin

Krzysztof Mitko

On 2019-09-08 02:05:49 +0000, Marcin Debowski said:

> Dziś spróbowałem ponownie (pod FF i Chrome):
> Cannot Create Apple ID on This Device
^^^^^^^^^^^^^^
> Try using an iPhone, iPad, Mac, or PC.
>
> Ale nie dramatyzujmy, może potrzebują więcej czasu żeby dopieścić.
> Jutro, jeśli nie zapomnę, spróbuję na 2ch innych maszynach.

Z googlania wynika, że na razie nie da się założyć nowego konta w ten
sposób - możesz się tylko zalogować na już istniejące. Cóż, beta.

--
I entered the office and tossed my hat at the coat rack. It missed, hit
the heater and instantly burst into flames. That reminded me: I had

Marcin Debowski

On 2019-09-08, Krzysztof Mitko <inv...@kmitko.at.list.dot.pl> wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^

> Z googlania wynika, że na razie nie da się założyć nowego konta w ten
> sposób - możesz się tylko zalogować na już istniejące. Cóż, beta.

To jest mylący lub wręcz błędny komunikat. Nie próbowałem zakładać
konta, bo takie mam. Sama procedura wygląda tak, że się loguję (co
działa) i jeśli idzie to po raz pierwszy pod daną przeglądarką, to
nalezy autoryzowac kodem z głównego urządzenia Apple (u mnie ipad). Po
udanej autoryzacji pojawia się okienko:

Play full songs on the web.
Plus listen to millions of songs and your entire music library on all
your devices, online or off, and always ad-free.
[Try it now]

Jeśli teraz nacisnę to try it now to pojawia się wczesniej wymieniony
komunikat.

Natomiast jak przeprowadzę identyczną procedure pod OSX to po
naciśnięciu try it now przechodzi do kolejnego okna, gdzie pyta czy
otworzyć linka za pomocą iTunes. Coś więc jest spierniczone na tym
ostatnim etapie. Z oczywistych względów iTunes pod Linuksem nie otworzę.

--
Marcin