Edge dla Linuxa

Smok Eustachy

Cześć, zainstalowałem sobie Edge dla Linuxa i zastanawiam się, czemu to
zajmuje 330 mega po instalacji?
To dużo jest?

Dominik 'Rathann' Mierzejewski

Date: Sun, 28 Mar 2021 22:27:38
From: Smok Eustachy
> Cześć, zainstalowałem sobie Edge dla Linuxa i zastanawiam się, czemu to
> zajmuje 330 mega po instalacji?
> To dużo jest?

Chromium tyle zajmuje. Normalne.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and

Smok Eustachy

to Dominik 'Rathann' Mierzejewski
On 29.03.2021 14:30, Dominik 'Rathann' Mierzejewski wrote:
> Date: Sun, 28 Mar 2021 22:27:38
> From: Smok Eustachy
>
> Chromium tyle zajmuje. Normalne.

O wielki Microsofcie podziwiam wielkość twą.

Smok Eustachy

On 29.03.2021 14:30, Dominik 'Rathann' Mierzejewski wrote:
> Date: Sun, 28 Mar 2021 22:27:38
> From: Smok Eustachy
>
> Chromium tyle zajmuje. Normalne.

Avis Orsetti

Ważne pytanie - po co komukolwiek edge na linuchu, kiedy można mieć
chromium/ungoogled chromium/firefox?

Dominik 'Rathann' Mierzejewski

Date: Thu, 17 Jun 2021 22:05:42
From: Avis Orsetti
Każdy ma swoje upodobania. Poza tym, coraz więcej stron nie działa
poprawnie pod Firefoksem, niestety. Chromium też często jest odrzucane,
podczas gdy oficjalne Chrome czy nowy Edge nie.

Avis Orsetti

On 6/20/21 4:08 PM, Dominik 'Rathann' Mierzejewski wrote:
> [...]
> poprawnie pod Firefoksem, niestety. Chromium też często jest odrzucane,
> podczas gdy oficjalne Chrome czy nowy Edge nie.

O, a to ciekawe, nie spotkałum się z jakąkolwiek stroną, która
działałaby tylko pod edge/chrome (nie licząc jakichś eksperymentów
chroma, nieważne.)

Pozdrawiam,
Avis

Dominik 'Rathann' Mierzejewski

Date: Sun, 20 Jun 2021 20:07:43
From: Avis Orsetti

> O, a to ciekawe, nie spotkałum się z jakąkolwiek stroną, która
> działałaby tylko pod edge/chrome (nie licząc jakichś eksperymentów
> chroma, nieważne.)

https://www.skype.com/pl/unsupported-browser/

Avis Orsetti

Tak, dlategoż przedstawiłum taki projekt jak "ungoogled chromium", skype
na nim działa.