9 nowych skryptów (sh i py) na moich stonach

szyk...@gmail.com

Witam
Napisałem i upubliczniłem 9 nowych moich skryptów (2 dalsze aktualizowałem), oto ich lista z krótkim objaśnieniem:

Skrypty nowe:
* Dodawanie QStringLiteral - dodaje makro QStringLiteral do źrodeł projektów w Qt
* Konsola chroot - montuje katalogi systemowe, otwiera konsolę chroot i po zakończonej pracy odmontowuje katalogi systemowe (proste ale przydatne)
* Zmiana kodowania plików tekstowych - rekturencyjnnie w podanym katalogu
* Lista plików dla projektu qmake - lista plików dla projektów qmake czyli systemu budowania projektów Qt Creatora z pakietu biliotek Qt.
* Przedział czasu - oblicza różnicę w dniach między 2 datami (lub między podaną datą a dniem dzisiejszym)
* Skalowanie obrazów - skaluje obrazy do procentowo podanej wartości, skaluje wszystkie obrazy z danego katalogu
* Usuwanie plików i katalogów - usuwa pliki lub katalogi (lub inne obiekty z systemu plików) wg zadanego wzorca
* Wymiana stringów - wymienia ciągi znaków w formacie sed we wszystkich plikach pasujących do wzorców plików.

Skrypty zaktualizowane:
* Liczniki kodów źródłowych: counter.sh i counter.py (dawniej lc.sh i lc.py) - liczą linie kodów źródłowych o domyślnych lub zadanych rozszerzeniach.

Skrypty są dostępne pod adresami:
http://szyk.jcom.pl/
http://szyk.free.of.pl/
http://szykcech.cba.pl/