Zamiana nagrania MP3 na tekst

Robert Tomasik

Czy ma ktoś sprawdzony system, żeby zamienić zapisaną w pliku MP3
wypowiedź, w plik tekstowy. Jest kilka programów działających w językach
obcych, ale przetestowałem kilka i żaden w języku polskim nie działa.
--
Robert Tomasik

ZeN

> Czy ma ktoś sprawdzony system, żeby zamienić zapisaną w pliku MP3
> wypowiedź, w plik tekstowy. Jest kilka programów działających w językach
> obcych, ale przetestowałem kilka i żaden w języku polskim nie działa.

Sprawdź Voice Notes na Androida...

--
ZeN

Robert Tomasik

W dniu 04.04.2021 o 18:37, ZeN pisze:

> Sprawdź Voice Notes na Androida...

Po pierwsze ma bardzo niepochlebne opinie. Podobno marnie działa. Po za
tym ja chcę przekształcać dane z pliku,a ona z mikrofonu czyta. Ale
dzieki za chęci.

--
Robert Tomasik

Marcin Debowski

On 2021-04-04, Robert Tomasik <robert....@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Ten też?
https://sonix.ai/languages/transcribe-polish-audio
Co prawda chyba online, ale zalezy ile tego jest...

--
Marcin

Robert Tomasik

> Ten też?
> https://sonix.ai/languages/transcribe-polish-audio
> Co prawda chyba online, ale zalezy ile tego jest...

Dzięki. Sprawdzamy :-) Choć faktycznie jest 70 minut, ale przetestujemy
na 30 minutach :-)

--
Robert Tomasik