Program do kopiowania/przenoszenia katalogów

Borneq

Używam TotalCommandera, ale ma jeden brak: gdy kopiuję plik, ustawia
dobrze jego czas na ten co był, jednak gdy kopiuję katalog, ustawia czas
na bieżący. Chcę przekopiować masę katalogów z podkatalogami z jednego
dysku na drugi i chcę aby zostawił czasy tworzenia aby było wiadomo,
które były niedawno użyte a które wcześniej.
Pytanie: czy jest jakiś podobny do Total Commandera, który ma to rozwiązane?

Sławek Maculewicz

W dniu 2018-03-31 o 17:33, Borneq pisze:
Nie rozumiem: przecież to jedna opcja do zaznaczenia w konfiguracji...
Konfiguracja -> Ustawienia -> Kopiuj/Usuń ->Kopiuj datę/czas katalogów

Borneq

W dniu 03.04.2018 o 12:50, Sławek Maculewicz pisze:
> Nie rozumiem: przecież to jedna opcja do zaznaczenia w konfiguracji...
> Konfiguracja -> Ustawienia -> Kopiuj/Usuń ->Kopiuj datę/czas katalogów

O to mi chodziło!
Gdyby jeszcze dało się ustawić, by przy wyszukiwaniu AltF7 wchodził w
katalogi po kolei alfabetycznie i by wrzucał zawsze na koniec a nie w
środek...